به روز رسانی محتوای مفید انجام نشده است


اگر بخواهید بازی تداعی کلمات را در مورد به روز رسانی محتوای مفید گوگل انجام دهید، چه می گویید؟ یارو؟ زیرکانه؟ یا چیزی مشابه؟

به نظر می رسد که اجماع عمومی تا کنون وجود داشته باشد. به روز رسانی محتوای مفید گوگل یک هفته پیش آغاز شد. گوگل گفته است که دو هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود.

“به روز رسانی انجام نشد.” دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، دیروز در یک سری توییت درباره به روز رسانی محتوای مفید بحث کرد. او به ما یادآوری کرد که این به روز رسانی هنوز به طور کامل عرضه نشده است و به تنظیم و اصلاح ادامه خواهد داد.

“به روز رسانی انجام نشده است. همانطور که توضیح دادیم این نیز بخشی از یک تلاش مستمر است. ما به اصلاح نحوه عملکرد آن ادامه خواهیم داد. به طور مستقیم، راهنمایی که ما ارائه کرده ایم این است که سئوکاران و سازندگان باید در نظر داشته باشند.

توییت دنی سالیوان

و جان مولر از گوگل اضافه: “من به آن زمان بیشتری می دهم”

“به روز رسانی لزوما به معنای یک تغییر بزرگ بزرگ نیست.” به‌روزرسانی محتوای مفید گوگل به اندازه پاندا و پنگوئن یک دهه پیش ادعا شده بود. اما تاکنون اینطور نبوده است.

من همچنین متوجه می‌شوم که وقتی یک به‌روزرسانی را اعلام می‌کنیم، میم‌ها و گیف‌ها و جوک‌ها و واکنش‌های OMG the sky در حال سقوط است که حتی می‌تواند باعث خنده من شود. اما به روز رسانی لزوما به معنای یک تغییر بزرگ بزرگ نیست. اگر محتوای خوبی دارید، به طور کلی خوب هستید…”

توییت دنی سالیوان

در برخی موارد، این واکنش موجه بوده است. به‌روزرسانی‌های الگوریتم مانند پنگوئن، پاندا و فلوریدا تأثیر بسیار زیان‌باری بر وب‌سایت‌ها و مشاغل داشتند. با این حال، گوگل هیچ یک از این به روز رسانی ها را از قبل اعلام نکرد.

اما هر زمان که یک به‌روزرسانی بزرگ از قبل اعلام می‌شود، مردم آن آشفتگی و سردرگمی را به یاد می‌آورند. گفته می‌شود، چند به‌روزرسانی جدیدتر Google («mobilegeddon» و به‌روزرسانی تجربه صفحه) از قبل اعلام شده بود و در نهایت تأثیری بسیار کمتر از حد انتظار داشت.

گوگل تنها چند روز قبل از راه‌اندازی به‌روزرسانی محتوای مفید را مورد بحث قرار داد، که به سختی زمان کافی برای رسیدگی به مشکلات احتمالی محتوای سایت بود. به طور کلی، SEO ها در مورد به روز رسانی محتوای مفید بیش از حد نگران نبودند.

“بخشی از تلاش مستمر.” در حالی که یک هفته از آن می گذرد و تا کنون همه چیز ساکت به نظر می رسد، سالیوان تکرار کرد که این به روز رسانی است که نباید نادیده بگیرید.

همانطور که قبلاً گفتم، با این به روز رسانی محتوای مفید، بخشی از یک تلاش مستمر است. از نظر جهت، این چیزی است که سئوکاران و سازندگان باید به آن توجه کنند. ما به تنظیم آن ادامه می دهیم، آن را اصلاح می کنیم. این مهم است، به همین دلیل است که ما زمان زیادی را صرف صحبت کردن در مورد آن کرده‌ایم.»

توییت دنی سالیوان

و:

«اگر هیچ به‌روزرسانی اعلام نشده‌ای وجود ندارد، اما متوجه تغییری در ترافیک شدید، منطقی است که همه دستورالعمل‌ها و توصیه‌های ما را مرور کنید. و اگر متوجه شدید که «هوم، شاید برخی از این محتوایی که من دارم مطابق با توصیه‌های مربوط به محتوای مفید نیست»، این نشانه این است که روی چه چیزی باید کار کنید.»

توییت دنی سالیوان

چرا ما اهمیت می دهیم. به روز رسانی الگوریتم گوگل می تواند بر رتبه بندی، ترافیک و درآمد شما تأثیر بگذارد. گوگل ما را به این باور رساند که این تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. تا به حال این اتفاق نیفتاده است (یا حداقل ما در مورد تعداد زیادی از وب سایت ها که تحت تاثیر منفی قرار گرفته اند نشنیده ایم). اما این به روز رسانی یکی از مواردی است که نباید نادیده بگیرید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/google-helpful-content-update-isnt-done-387676