در برخی موارد، این واکنش موجه بوده است. بهروزرسانیهای الگوریتم مانند پنگوئن، پاندا و فلوریدا تأثیر بسیار زیانباری بر وبسایتها و مشاغل داشتند. با این حال، گوگل هیچ یک از این به روز رسانی ها را از قبل اعلام نکرد.
و جان مولر از گوگل اضافه: “من به آن زمان بیشتری می دهم”
من همچنین متوجه میشوم که وقتی یک بهروزرسانی را اعلام میکنیم، میمها و گیفها و جوکها و واکنشهای OMG the sky در حال سقوط است که حتی میتواند باعث خنده من شود. اما به روز رسانی لزوما به معنای یک تغییر بزرگ بزرگ نیست. اگر محتوای خوبی دارید، به طور کلی خوب هستید…”
اگر بخواهید بازی تداعی کلمات را در مورد به روز رسانی محتوای مفید گوگل انجام دهید، چه می گویید؟ یارو؟ زیرکانه؟ یا چیزی مشابه؟
“به روز رسانی انجام نشد.” دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، دیروز در یک سری توییت درباره به روز رسانی محتوای مفید بحث کرد. او به ما یادآوری کرد که این به روز رسانی هنوز به طور کامل عرضه نشده است و به تنظیم و اصلاح ادامه خواهد داد.
“بخشی از تلاش مستمر.” در حالی که یک هفته از آن می گذرد و تا کنون همه چیز ساکت به نظر می رسد، سالیوان تکرار کرد که این به روز رسانی است که نباید نادیده بگیرید.
گوگل تنها چند روز قبل از راهاندازی بهروزرسانی محتوای مفید را مورد بحث قرار داد، که به سختی زمان کافی برای رسیدگی به مشکلات احتمالی محتوای سایت بود. به طور کلی، SEO ها در مورد به روز رسانی محتوای مفید بیش از حد نگران نبودند.
دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامهریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک میکند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پادکستها منبع داده شده است.