به روز رسانی محتوای مفید آگوست 2022. در 25 آگوست 2022، گوگل بهروزرسانی محتوای مفید جدید را منتشر کرد. بهروزرسانی محتوای مفید، وبسایتهایی را هدف قرار میدهد که محتوای نسبتاً رضایتبخش یا غیر مفیدی دارند، جایی که محتوا برای موتورهای جستجو به جای انسان نوشته شده است. انتشار این بهروزرسانی 15 روز طول کشید و در 9 سپتامبر 2022 به پایان رسید. به روز رسانی بزرگی بود که باعث تکان شدیدی نشد.
ما این جدول زمانی را که تمام بهروزرسانیهای الگوریتم جستجوی Google تأیید شده در سال 2022 را مستند میکند، جمعآوری کردیم، بنابراین میتوانید بهروزرسانیها را در طول سال تجسم کنید. لطفا توجه داشته باشید، دو آپدیت آخر هنوز کامل نشده است، وقتی تمام شد، این داستان را به روز خواهم کرد.

بهروزرسانیهای اصلی ماه می و سپتامبر گوگل بهروزرسانیهای بزرگی بودند
به روز رسانی اصلی می 2022. در 25 می 2022، گوگل اولین به روز رسانی هسته ای را برای سال 2022 منتشر کرد، به روز رسانی اصلی می 2022. انتشار آن بهروزرسانی 15 روز طول کشید و در 9 ژوئن 2022 به پایان رسید. این بهروزرسانی یک بهروزرسانی بزرگ بود و به سرعت برای بسیاری از پرسشهایی که ارائهدهندگان داده پیگیری میکنند، منتشر شد. ما شاهد برخی “لرزش ها” بودیم، تغییراتی در نوسانات، پس از به روز رسانی اولیه، بزرگترین لرزش ها حدود 5 ژوئن و این باید مجموعه نهایی نوساناتی باشد که از انتشار اولیه بهروزرسانی هسته گسترده مشاهده خواهید کرد.

حداقل تا پایان سال انتظار هیچ بهروزرسانی هستهای اضافی را نداریم.
دو به روز رسانی محتوای مفید جدید گوگل رام به نظر می رسید
گوگل بهروزرسانی الگوریتم جدیدی را با نام بهروزرسانی محتوای مفید منتشر کرد که هدف آن کاهش محتوایی است که برای رتبهبندی در موتورهای جستجو نوشته شده است و برای کمک به افراد نوشته نشده است.
بهروزرسانی بررسیهای محصول در سپتامبر 2022. در 20 سپتامبر 2022، گوگل سومین بهروزرسانی بررسی محصول را برای سال 2022 منتشر کرد، بهروزرسانی بررسیهای محصول در سپتامبر 2022. انتشار این بهروزرسانی تنها شش روز طول کشید و در 26 سپتامبر 2022 به پایان رسید.
بهروزرسانیهای هرزنامه و پیوندهای هرزنامه گوگل باعث ترس شد
به روز رسانی اصلی سپتامبر 2022. در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۲، گوگل دومین بهروزرسانی هستهای را برای سال ۲۰۲۲ منتشر کرد، بهروزرسانی اصلی سپتامبر ۲۰۲۲. عرضه آن بهروزرسانی دو هفته کامل طول کشید و در 26 سپتامبر 2022 به پایان رسید. این بهروزرسانی سریع منتشر شد، اما تأثیرگذاری کمتری نسبت به بهروزرسانیهای قبلی داشت. در حالی که مقداری نوسان رتبه وجود داشت، اتفاق نظر بر این بود که نسبت به بهروزرسانیهای اصلی گوگل ضعیفتر است.

بهروزرسانی بررسیهای محصول مارس 2022. در 23 مارس 2022، گوگل اولین بهروزرسانی بررسی محصول را برای سال 2022 منتشر کرد، بهروزرسانی بررسیهای محصول مارس 2022. انتشار این بهروزرسانی 19 روز طول کشید و در 11 آوریل 2022 به پایان رسید. از نظر فنی، این سومین بهروزرسانی بررسی محصول در تاریخ بود که اولین بهروزرسانی بررسی محصول در 8 آوریل 2021 و دومین بهروزرسانی در 1 دسامبر راهاندازی شد. 2021.
ما متوجه شدیم که آپدیت پاندا در نهایت به الگوریتم Coati تبدیل شد، اگرچه هر دو اکنون در الگوریتم اصلی ساخته شدهاند. ما در واقع از صحبت با هیونگ جین کیم، معاون جستجوی گوگل در SMX، چیزهای زیادی یاد گرفتیم. Google همچنین شروع به استفاده از MUM در مناطق بیشتری کرد، مانند قطعههای برجسته و موارد دیگر. و گوگل همچنین الگوریتم عنوان خود را برای صفحات چند زبانه یا ترجمه شده به روز کرد.
در حالی که گوگل در سال 2022 تنها دو بهروزرسانی اصلی داشت، در سال 2022 سه بهروزرسانی بررسی محصول را ارائه کرد. این یک بهروزرسانی بررسی محصول بیشتر از سال 2021 است.
گوگل برخی از سیستمهای رتبهبندی قابل توجهتر را مستند کرد و با آن تأیید کرد که الگوریتمهای سرعت صفحه 2010 و 2018 دیگر مورد استفاده قرار نمیگیرند.
درباره نویسنده