به روز رسانی کانکتور Major Looker Studio GA4 170 فیلد جدید اضافه می کند

فیلدهای جدید را چگونه بدست می آورید؟ برای دسترسی به فیلدهای جدید Looker Studio، این دستورالعمل‌های گام به گام را دنبال کنید:

  • در حساب کاربری Looker Studio خود روی «منابع داده» کلیک کنید.
  • منبع GA4 را که می خواهید به روز کنید انتخاب کنید و دکمه “Refresh Fields” را در گوشه پایین سمت چپ انتخاب کنید.
  • سپس یک پنجره جدید با تمام 170 فیلد جدید در صفحه نمایش شما ظاهر می شود.
  • روی “اعمال” کلیک کنید.
  • سپس تمام فیلدهای جدید باید در گزارش های موجود شما ظاهر شوند.
  • شما آماده اید!

استودیو Looker به‌روزرسانی بزرگی را برای سیستم خود ارائه کرده است و از 170 فیلد جدید برای گزارش‌دهی پرده‌برداری کرده است. برای دسترسی به داده های جدید، کاربران باید منابع داده GA4 خود را به روز کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم: اکنون می‌توانید گزارش‌های عمیق‌تر و دقیق‌تری از Looker Studio ایجاد کنید زیرا آنها به داده‌هایی دسترسی خواهند داشت که قبلاً در دسترس نبودند. تبلیغ‌کنندگان به‌ویژه هیجان‌زده هستند، زیرا اطلاعاتی در مورد صفحه فرود، تبدیل کاربر، مکان صفحه و نرخ تبدیل جلسه بر اساس داده‌های رویداد خواهند داشت، که به آنها کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌تری در رابطه با مکان‌های تبلیغاتی و کمپین‌های رو به جلو اتخاذ کنند.

برخی از بازاریابان ممکن است فوراً به همه 170 زمینه جدید دسترسی نداشته باشند. تعداد فیلدهای جدیدی که حساب شما به آنها دسترسی دارد به تعداد رویدادهای تبدیلی که دارید بستگی دارد.


زمینه های جدید چیست: 170 فیلد جدید قابل توجه پیاده سازی شده است – بنابراین ما فقط برخی از موارد دلخواه شخصی را در اینجا برجسته کرده ایم:

  • کلیک تبلیغات و هزینه
  • میانگین مدت جلسه
  • صفحه فرود
  • مکان صفحه
  • ارجاع دهنده صفحه
  • نرخ تبدیل جلسه و کاربر
  • نرخ تبدیل جلسه بر اساس نام رویداد
  • ابعاد زمان مانند ساعت یا هفته

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.


منبع: https://searchengineland.com/looker-studio-new-fields-update-428345