بودجه بازاریابی جستجوی خود را با داده های گفتگوی شخص اول به حداکثر برسانید

اگرچه همه ما تا حدودی در مورد اقتصاد نامطمئن هستیم، بازاریابان هنوز در سال 2023 صعودی هستند. پس از بهبودی پس از تعطیلی های همه گیر و کاهش بودجه، رشد همچنان برای سال آینده پیش بینی می شود.

بعد از این جلسه، شما قادر خواهید بود:

  • درک کنید که چه داده های بازاریابی را می توانید از مکالمات مشتری دریافت کنید
  • CPA خود را به طور دقیق اندازه گیری و کاهش دهید
  • مناقصه کلمات کلیدی را با هوشمندی مکالمه و تبلیغات گوگل بهینه و خودکار کنید
  • از داده های هوش مکالمه برای کاهش هزینه های تبلیغاتی هدر رفته استفاده کنید
  • نتایجی را که بازاریابان از استفاده از داده های گفتگو برای بهینه سازی بازاریابی خود می بینند، توضیح دهید

مصرف کنندگان نیز به دلیل تورم ضربه بزرگی به بودجه خود وارد کرده اند. با در نظر گرفتن این همه، شرکت هایی که انتظارات مشتری را برآورده نمی کنند، در معرض خطر از دست دادن کسب و کار خود هستند. با توجه به گزارش تجربه خرید 2022 Invoca، 76٪ از مصرف کنندگان پس از یک تجربه بد، تجارت با شما را متوقف می کنند.

Invoca یک پلت فرم ردیابی و تجزیه و تحلیل تماس مبتنی بر هوش مصنوعی است که به بازاریابان کمک می کند اسناد کمپین و داده های عملی را از تماس های تلفنی ورودی دریافت کنند. Invoca تجزیه و تحلیل تماس در زمان واقعی را ارائه می دهد تا به بازاریابان کمک کند تا اقدامات آگاهانه ای را بر اساس داده های تولید شده قبل و در حین مکالمه تلفنی انجام دهند. در نتیجه، بازاریابان می‌توانند با ایجاد تماس‌های درآمدزا، افزایش نرخ تبدیل، شخصی‌سازی سفر مشتری و اجرای کمپین‌های کارآمدتر، ROI را به‌طور چشمگیری بهبود بخشند. پلتفرم Invoca با مشتریان Fortune 500 در مخابرات، خدمات مالی، بیمه، مراقبت های بهداشتی و خدمات خانگی، با Google Marketing Platform، Facebook، Adobe Experience Cloud و Salesforce Sales and Marketing Cloud ادغام می شود.


منبع: https://searchengineland.com/maximize-your-search-marketing-budget-with-first-party-conversation-data-390048با Owen Ray، مدیر بازاریابی محتوا در Invoca، همراه باشید SMX جلسه بعدی برای یادگیری نحوه استفاده از منبع داده شخص اول – مکالمات مشتری – برای جذب بیشتر، کاهش CPA و به حداکثر رساندن هر دلاری که در بازاریابی جستجو خرج می کنید.

با این حال، این رشد ممکن است تصاعدی نباشد. به همین دلیل، شما باید از هر دلاری که در کمپین های خود خرج می کنید حداکثر استفاده را ببرید. بازاریابان باید بودجه خود را بر روی موثرترین تبلیغات و خرید کلمات کلیدی متمرکز کنند و نمی توانند مشتریان تبدیل شده را مجدداً هدف قرار دهند یا مخاطبان اشتباه را هدف قرار دهند.

درباره نویسنده

فراخوانی کنید

جدید در زمین موتورهای جستجو

سفر خریدار امروزی چند کاناله است و مشتریان از کانال های دیجیتال برای کشف برندها و آشنایی با محصولات و خدمات استفاده می کنند. اما وقتی زمان خرید یا رزرو قرار می رسد، به دنبال کمک انسانی می گردند تا مطمئن شوند که تصمیم درستی می گیرند. برای ترغیب مشتریان به تبدیل، بازاریابان باید به راحتی به آنچه می خواهند دست پیدا کنند.

در جلسه هماهنگ شوید و یاد بگیرید که چرا استفاده از داده‌های مکالمه نه تنها به شما کمک نمی‌کند تا از طوفانی که در راه است عبور کنید و چگونه به شما کمک می‌کند وقتی آسمان صاف است قوی‌تر ظاهر شوید.