اگرچه همه ما تا حدودی در مورد اقتصاد نامطمئن هستیم، بازاریابان هنوز در سال 2023 صعودی هستند. پس از بهبودی پس از تعطیلی های همه گیر و کاهش بودجه، رشد همچنان برای سال آینده پیش بینی می شود.
بعد از این جلسه، شما قادر خواهید بود:
- درک کنید که چه داده های بازاریابی را می توانید از مکالمات مشتری دریافت کنید
- CPA خود را به طور دقیق اندازه گیری و کاهش دهید
- مناقصه کلمات کلیدی را با هوشمندی مکالمه و تبلیغات گوگل بهینه و خودکار کنید
- از داده های هوش مکالمه برای کاهش هزینه های تبلیغاتی هدر رفته استفاده کنید
- نتایجی را که بازاریابان از استفاده از داده های گفتگو برای بهینه سازی بازاریابی خود می بینند، توضیح دهید
مصرف کنندگان نیز به دلیل تورم ضربه بزرگی به بودجه خود وارد کرده اند. با در نظر گرفتن این همه، شرکت هایی که انتظارات مشتری را برآورده نمی کنند، در معرض خطر از دست دادن کسب و کار خود هستند. با توجه به گزارش تجربه خرید 2022 Invoca، 76٪ از مصرف کنندگان پس از یک تجربه بد، تجارت با شما را متوقف می کنند.
Invoca یک پلت فرم ردیابی و تجزیه و تحلیل تماس مبتنی بر هوش مصنوعی است که به بازاریابان کمک می کند اسناد کمپین و داده های عملی را از تماس های تلفنی ورودی دریافت کنند. Invoca تجزیه و تحلیل تماس در زمان واقعی را ارائه می دهد تا به بازاریابان کمک کند تا اقدامات آگاهانه ای را بر اساس داده های تولید شده قبل و در حین مکالمه تلفنی انجام دهند. در نتیجه، بازاریابان میتوانند با ایجاد تماسهای درآمدزا، افزایش نرخ تبدیل، شخصیسازی سفر مشتری و اجرای کمپینهای کارآمدتر، ROI را بهطور چشمگیری بهبود بخشند. پلتفرم Invoca با مشتریان Fortune 500 در مخابرات، خدمات مالی، بیمه، مراقبت های بهداشتی و خدمات خانگی، با Google Marketing Platform، Facebook، Adobe Experience Cloud و Salesforce Sales and Marketing Cloud ادغام می شود.