بودجه بازاریابی خود را عاقلانه با اندازه گیری افزایشی خرج کنید
انتشار: فروردین 16، 1402
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

بودجه بازاریابی خود را عاقلانه با اندازه گیری افزایشی خرج کنید

اندازه گیری موفقیت کمپین اکنون بیش از هر زمان دیگری حیاتی است.

محاسبه افزایش افزایشی و ارزش حاصله که کمپین ها ارائه می کنند، راهی عالی برای ارزیابی تأثیر تاکتیک های بازاریابی شما و بهبود عملکرد کانال ها و بازگشت سرمایه است.

جدید در زمین موتورهای جستجو

بنابراین، به صورت تدریجی چیست و چگونه اثربخشی کمپین را با استفاده از تست افزایشی اندازه گیری می کنید و آنها را برای موفقیت بهینه می کنید؟

نوار اندازه گیری Ss 1920 800x532

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



منبع: https://searchengineland.com/spend-your-marketing-budget-wisely-with-incrementality-measurement-395216ثبت نام امروز برای «ابهام زدایی از «افزایش» برای موفقیت بازاریابی،» ارائه شده توسط iQuanti.