بودجه بازاریابی خود را عاقلانه با اندازه گیری افزایشی خرج کنید

بنابراین، به صورت تدریجی چیست و چگونه اثربخشی کمپین را با استفاده از تست افزایشی اندازه گیری می کنید و آنها را برای موفقیت بهینه می کنید؟

جدید در زمین موتورهای جستجو

ثبت نام امروز برای «ابهام‌زدایی از «افزایش» برای موفقیت بازاریابی،» ارائه شده توسط iQuanti.


اندازه گیری موفقیت کمپین اکنون بیش از هر زمان دیگری حیاتی است.

نوار اندازه گیری Ss 1920 800x532
درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/spend-your-marketing-budget-wisely-with-incrementality-measurement-395216

محاسبه افزایش افزایشی و ارزش حاصله که کمپین‌ها ارائه می‌کنند، راهی عالی برای ارزیابی تأثیر تاکتیک‌های بازاریابی شما و بهبود عملکرد کانال‌ها و بازگشت سرمایه است.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.