چرا ما اهمیت می دهیم. پورنوگرافی کودکان و اکانت های صریح در رسانه های اجتماعی مشکل همه است. از آنجایی که متخلفان به طور مداوم سعی می کنند الگوریتم ها را با استفاده از کلمات رمزی یا عامیانه فریب دهند، ما هرگز نمی توانیم 100٪ مطمئن باشیم که تبلیغات ما در جایی که نباید نمایش داده می شود. اگر در توییتر تبلیغ می کنید، حتماً مکان های خود را تا حد امکان به طور کامل بررسی کنید.
پاسخ توییتر در بیانیه ای، سلست کارزول، سخنگوی توییتر، گفت که این شرکت «تحمل برای استثمار جنسی از کودکان ندارد» و در حال سرمایه گذاری منابع بیشتری برای ایمنی کودکان، از جمله استخدام برای موقعیت های جدید برای نوشتن خط مشی و اجرای راه حل ها است. وی افزود: این موضوع در حال بررسی است.
برندها چگونه واکنش نشان می دهند. "ما وحشت زده ایم. یا قرار است توییتر این مشکل را برطرف کند، یا ما آن را به هر وسیله ای که می توانیم، از جمله نخریدن تبلیغات توییتر، برطرف خواهیم کرد. دیوید مدوکس، رئیس برند در Cole Haan، به رویترز گفت.
در مثالی دیگر، کاربر در جستجوی محتوای «فقط برای دختران یونگ، نه پسران» توییت کرد، که بلافاصله یک توییت تبلیغاتی برای بیمارستان کودکان اسکاتلندی رایت واقع در تگزاس دنبال شد.
توییتر چیست و انجام نمی دهد. تیمی از کارمندان توییتر در گزارشی در سال گذشته به این نتیجه رسیدند که این شرکت برای شناسایی و حذف مواد استثمار کودکان در مقیاس به زمان بیشتری نیاز دارد. این گزارش خاطرنشان کرد که این شرکت دارای پرونده های معوقه ای برای بررسی برای گزارش احتمالی به مجریان قانون است.
سخنگوی شرکت خودروسازی مزدا آمریکا در بیانیه ای به رویترز گفت: «هیچ جایی برای این نوع محتوای آنلاین وجود ندارد.
جدید در زمین موتورهای جستجو