نه فقط مشکل توییتر. مشکل فقط در توییتر جدا نیست. حامیان ایمنی کودکان می گویند شکارچیان از فیس بوک و اینستاگرام برای پرورش قربانیان و تبادل تصاویر صریح استفاده می کنند. شکارچیان به قربانیان دستور می دهند که برای تکمیل پرداخت و دریافت مطالب با آنها در تلگرام و دیسکورد تماس بگیرند. سپس فایل ها معمولاً در سرویس های ابری مانند Dropbox ذخیره می شوند.
چرا ما اهمیت می دهیم. پورنوگرافی کودکان و اکانت های صریح در رسانه های اجتماعی مشکل همه است. از آنجایی که متخلفان به طور مداوم سعی می کنند الگوریتم ها را با استفاده از کلمات رمزی یا عامیانه فریب دهند، ما هرگز نمی توانیم 100٪ مطمئن باشیم که تبلیغات ما در جایی که نباید نمایش داده می شود. اگر در توییتر تبلیغ می کنید، حتماً مکان های خود را تا حد امکان به طور کامل بررسی کنید.
Ghost Data گفت که چنین ترفندهایی تلاشها برای یافتن این مواد را پیچیده میکند، اما خاطرنشان کرد که تیم کوچک او متشکل از پنج محقق و بدون دسترسی به منابع داخلی توییتر قادر به یافتن صدها حساب در عرض 20 روز بودند.
چی شد. توییتر هیچ پاسخی در مورد اینکه چه اتفاقی ممکن است باعث این مشکل شده باشد، نداده است. اما بررسی رویترز نشان داد که برخی از توییتها شامل کلمات کلیدی مرتبط با «تجاوز به عنف» و «نوجوانان» هستند که در کنار توییتهای تبلیغاتی تبلیغکنندگان شرکتها ظاهر میشوند. در یک مثال، یک توییت تبلیغاتی برای برند کفش و لوازم جانبی Cole Haan در کنار توییتی ظاهر شد که در آن کاربری گفته بود که محتوای «نوجوان/کودک» را معامله میکند.
در مثالی دیگر، کاربر در جستجوی محتوای «فقط برای دختران یونگ، نه پسران» توییت کرد، که بلافاصله یک توییت تبلیغاتی برای بیمارستان کودکان اسکاتلندی رایت واقع در تگزاس دنبال شد.
توییتر چیست و انجام نمی دهد. تیمی از کارمندان توییتر در گزارشی در سال گذشته به این نتیجه رسیدند که این شرکت برای شناسایی و حذف مواد استثمار کودکان در مقیاس به زمان بیشتری نیاز دارد. این گزارش خاطرنشان کرد که این شرکت دارای پرونده های معوقه ای برای بررسی برای گزارش احتمالی به مجریان قانون است.
یک موضوع در حال انجام یک گروه امنیت سایبری به نام Ghost Data بیش از 500 حساب کاربری را شناسایی کرد که آشکارا مطالب آزار جنسی کودکان را در یک دوره 20 روزه به اشتراک گذاشته یا درخواست کرده اند. توییتر نتوانست 70 درصد آنها را حذف کند. پس از اینکه رویترز نمونه ای از حساب های کاربری صریح را با توییتر به اشتراک گذاشت. پس از آن توییتر 300 حساب دیگر را حذف کرد اما بیش از 100 حساب را فعال گذاشت.
سخنگوی شرکت خودروسازی مزدا آمریکا در بیانیه ای به رویترز گفت: «هیچ جایی برای این نوع محتوای آنلاین وجود ندارد.
پاسخ توییتر در بیانیه ای، سلست کارزول، سخنگوی توییتر، گفت که این شرکت «تحمل برای استثمار جنسی از کودکان ندارد» و در حال سرمایه گذاری منابع بیشتری برای ایمنی کودکان، از جمله استخدام برای موقعیت های جدید برای نوشتن خط مشی و اجرای راه حل ها است. وی افزود: این موضوع در حال بررسی است.
برندها چگونه واکنش نشان می دهند. “ما وحشت زده ایم. یا قرار است توییتر این مشکل را برطرف کند، یا ما آن را به هر وسیله ای که می توانیم، از جمله نخریدن تبلیغات توییتر، برطرف خواهیم کرد. دیوید مدوکس، رئیس برند در Cole Haan، به رویترز گفت.
گزارشهای شفافسازی توییتر در وبسایت خود نشان میدهد که سال گذشته بیش از یک میلیون حساب کاربری را به دلیل بهرهکشی جنسی از کودکان تعلیق کرده است.
سخنگوی فوربس گفت: “تویتر باید این مشکل را در اسرع وقت برطرف کند و تا زمانی که آنها این کار را انجام ندهند، ما هرگونه فعالیت پولی بیشتر در توییتر را متوقف خواهیم کرد.”
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.