قاچاقچیان اغلب از کلمات رمزی مانند «cp» برای هرزهنگاری کودکان استفاده میکنند و «عمداً تا حد امکان مبهم هستند» تا از شناسایی جلوگیری کنند. در این گزارش آمده است: هرچه توییتر کلمات کلیدی خاصی را بیشتر سرکوب کند، کاربران بیشتر به استفاده از متن مبهم ترغیب میشوند که «خودکار کردن با آن برای توییتر سختتر است».
پاسخ توییتر در بیانیه ای، سلست کارزول، سخنگوی توییتر، گفت که این شرکت «تحمل برای استثمار جنسی از کودکان ندارد» و در حال سرمایه گذاری منابع بیشتری برای ایمنی کودکان، از جمله استخدام برای موقعیت های جدید برای نوشتن خط مشی و اجرای راه حل ها است. وی افزود: این موضوع در حال بررسی است.
برندهای تحت تاثیر بر اساس گزارشها، بیش از 30 برند در صفحات نمایه حسابهای توییتر ظاهر میشدند و پیوندهایی را به مواد استثمارگر میفروشند. از جمله این برندها می توان به بیمارستان کودکان و PBS Kids اشاره کرد. سایر برندهای تایید شده عبارتند از:
- دایسون
- مزدا
- فوربس
- والت دیزنی
- NBC یونیورسال
- کک
- کول هان
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.