بینش در مورد مخاطب تیک توک


پنج سال پس از اولین راه‌اندازی، شبکه اجتماعی TikTok با تمرکز بر اشتراک‌گذاری ویدیو، جهان را در طوفان فرو برد.

بیش از 2 میلیارد بار توسط کاربران در 150 کشور دانلود شده است، مردم به برنامه تلفن همراه هجوم آورده اند که جریانی از ویدیوهای کوتاه انتخاب شده الگوریتمی پر از موسیقی، رقص، دموهای آشپزی و سایر قسمت های کوتاه سرگرمی ایجاد شده توسط کاربر را به آنها ارائه می دهد.

برای این گزارش، DISQO با هدف درک بهتر استفاده از TikTok و نگرش های مصرف کننده، به ویژه در مورد تبلیغات برند در پلت فرم رسانه های اجتماعی، از 39452 مصرف کننده بزرگسال در ایالات متحده نظرسنجی کرد، از جمله:

  • چگونه استفاده از TikTok در گروه‌های جمعیتی متفاوت است؟
  • کاربران TikTok در مورد تلاش برای بازاریابی برای آنها در این پلتفرم چه فکر می کنند؟
  • کاربران TikTok چه اقداماتی را پس از تماشای ویدیوهای برند انجام می دهند و چگونه آن را به قیف بازاریابی مصرف کننده نشان می دهد؟

برای دانلود به فروشگاه دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید TikTok همه اینهاست… و کیسه ای از کلیپ ها. بینش در مورد مخاطب TikTokه از DISQO.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

انبار دیجیتال مارکتینگ

انبار دیجیتال مارکتینگ یک مرکز منبع برای استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. ما مقالات و کتاب‌های الکترونیکی میزبانی شده، تحقیقات اصلی و پخش‌های اینترنتی در مورد موضوعات بازاریابی دیجیتال را ارائه می‌کنیم – از تبلیغات گرفته تا تجزیه و تحلیل، ابزارهای مدیریت کمپین SEO و PPC تا نرم‌افزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی، تجارت الکترونیک تا بازاریابی ایمیلی، و موارد دیگر. در مورد بازاریابی اینترنتی Digital Marketing Depot بخشی از رسانه درب سوم، ناشر Search Engine Land، MarTech، و تولیدکننده مجموعه کنفرانس های Search Marketing Expo و MarTech است. به ما سر بزنید http://digitalmarketingdepot.com.


منبع: https://searchengineland.com/report-insights-into-the-tik-tok-audience-389326