بینش مشتری شما می تواند به شما کمک کند در عدم اطمینان اقتصادی پیشرفت کنید

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


ثبت نام امروز برای غرق شدن یا شنا کردن: 5 راه برای زنده ماندن در یک اقتصاد سخت، ارائه شده توسط NetBase Quid.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-your-customer-insights-can-help-you-thrive-in-economic-uncertainty-388239

به این وبینار بپیوندید تا یک بحث چشمگیر در مورد چگونگی شناسایی نگرانی های مصرف کننده، تعیین موانع بازار و جایی که شکاف های بالقوه ممکن است با استفاده از هوش مصرف کننده و بازار باشد، بپیوندید.

اکثر بازاریاب ها روز به روز تلاش می کنند تا از روند تکامل بازار خود مطلع باشند، اما تنها یک عامل غیرمنتظره می تواند کل مسیر صنعت شما را تغییر دهد.