شیرجه عمیق تر: متا را بخوانید اطلاعیه کامل اینجا.
تبلیغات اینستاگرام روی Reels اکنون برای بازاریابان بیشتری در دسترس است
منبع: https://searchengineland.com/instagram-ads-reels-markete-428489
چرا ما اهمیت می دهیم: تبلیغات بیش از حد در اینستاگرام می تواند هم برای کاربران و هم برای تبلیغ کنندگان مشکل ساز باشد. کاربران ممکن است با وقفه های مداوم عصبانی شوند و در نتیجه تعامل کمتری برای تبلیغ کنندگان ایجاد شود. با این حال، از آنجایی که Ads on Reels برای ایجاد مزاحمت در تجربه کاربر ایجاد شده است، می تواند راه حلی عالی برای بازاریابان برای دستیابی به بخش قابل توجهی از 2 میلیارد کاربر فعال اینستاگرام باشد.
اکنون، تبلیغات اینستاگرام روی Reels بیشتر در حال گسترش است تا تبلیغکنندگان بیشتری بتوانند محصول را در پلتفرم شبکه اجتماعی امتحان کنند.
متا چه گفته است؟ نیکولا مندلسون، رئیس گروه تجارت جهانی متا در بیانیه ای گفت:
- “ویدئو بخش بزرگی از نحوه تعامل مردم در پلتفرمهای ما است – در واقع، مردم بیش از نیمی از زمان خود را در فیسبوک و اینستاگرام صرف تماشای ویدیو میکنند. برای کمک به کسبوکارها برای دستیابی به مشتریان جدید و افزایش عملکرد مهم است که ما تبلیغات را در Reels گسترش میدهیم.
- “این برای کمک به تبلیغکنندگان در اینستاگرام است که به دنبال دسترسی به مشتریان از طریق محتوای سازنده مورد علاقه خود هستند. تبلیغات در حلقههای اینستاگرام فرصتی را برای گسترش دسترسی شما به مخاطبان جدید از طریق تبلیغات تصویری مستقیماً در محتوای Reels، بدون ایجاد وقفه در فردی که Reel را تماشا میکند، فراهم میکند.”
متا در حال گسترش Ads on Reels پایلوت خود به مجموعه گسترده تری از بازاریابان در اینستاگرام است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
چرا حالا؟ از زمان راهاندازی، Ads on Reels شاهد رشد سریعی بوده است، به طوری که مردم بیش از ۲ میلیارد بار در روز آنها را دوباره به اشتراک میگذارند – این تعداد در شش ماه گذشته دو برابر شده است. پس از موفقیت آزمایشی تاکنون، اینستاگرام در حال باز کردن آزمایشی است تا تبلیغکنندگان بیشتری را تشویق کند تا قبل از تصمیمگیری در مورد آوردن Ad Reels به مکانهای دیگر و پشتیبانی از زبانهای دیگر، محصول را آزمایش کنند.
این ابتکار قبلاً در انحصار فیسبوک بود قبل از اینکه در ماه می برای برخی از بازاریابان در اینستاگرام منتشر شود.
سایر ویژگی های مفید برای بازاریابان: از آنجایی که اینستاگرام در حال آماده شدن برای گسترش طرح تبلیغات خود روی Reels برای تبلیغکنندگان بیشتر است، بازاریابان همچنین میتوانند از ابزارهای افزودنی پلت فرم شبکههای اجتماعی از جمله:
- تبلیغات تبلیغاتی اپلیکیشن – این ویژگی که در فیسبوک و اینستاگرام استفاده شده است، به بازاریابان کمک می کند تا با گسترش پایگاه کاربری خود، به مخاطبان بیشتری دست یابند.
- بهینه سازی موسیقی – متا آهنگهای رایگان و باکیفیت را از کتابخانه Sound Collection خود راهاندازی کرد که میتوان از آنها در فیسبوک و اینستاگرام Reels و Carousel Ads استفاده کرد.
- فیلتر موجودی – متا اخیراً آزمایش این ابزار جدید و همچنین راه حل تأیید شخص ثالث خود را در فیس بوک و اینستاگرام با بازاریابان منتخب آغاز کرده است.
چگونه کار می کند: تبلیغات تصویری مستقیماً در محتوای Reel برای کاربران اینستاگرام نمایش داده می شود – بنابراین هیچ وقفه ای برای شخصی که Reels را تماشا می کند وجود ندارد. این تبلیغات به طور خاص طراحی شده اند تا به طور یکپارچه با محتوای Reel ترکیب شوند، به این معنی که تجربه کاربر به خطر نیفتد.