تبلیغات جستجوی واکنشگرا در مرکز قرار می گیرند – آیا آماده اید؟
منسوخ شدن تبلیغات متنی گسترده در تابستان امسال در دو موج انجام می شود. اولین موج برای تبلیغات گوگل در 30 ژوئن بودهفتم. موج دوم خواهد بود تبلیغات مایکروسافت از 29 آگوستهفتم، تبلیغ کنندگان دیگر نمی توانند تبلیغات متنی گسترده جدید ایجاد کنند.
درباره نویسنده
تبلیغات مایکروسافت شما را با بیش از یک میلیارد نفر در لحظات مناسب در سراسر کار و زندگی مرتبط می کند. اکوسیستم مایکروسافت دسترسی به مخاطبانی را فراهم میکند که قدرت خرید بالاتری دارند، آنلاین بیشتر خرج میکنند و احتمال بیشتری دارد که با تبلیغات درگیر شوند تا پیشنهادات جدید را امتحان کنند. چه در حال ایجاد یک کمپین نام تجاری یا عملکرد هستید، ما راهحلهای تبلیغاتی را ارائه میدهیم که کل قیف بازاریابی، از جمله جستجو، بومی، نمایش و ویدیو را اجرا میکند – که توسط پلتفرم تبلیغاتی Microsoft Advertising و فناوری تبلیغات DSP، SSP و Curate ارائه میشود. با افراد در سراسر ویژگی های Microsoft از جمله Bing، MSN، Microsoft News، Microsoft Edge و Outlook.com، سایت های شریک مانند AOL، Yahoo، و DuckDuckGo یا وب باز با Xandr ارتباط برقرار کنید. تبلیغات مایکروسافت روابط عالی از اینجا شروع می شود.
تابستان امسال، نوع آگهی قبلی، تبلیغات متنی گسترده، در حال منسوخ شدن است. این آگهیهای جستجوی واکنشگرا را در جلو و مرکز تبلیغکنندگان بهعنوان نوع آگهی متنی منحصربهفرد برای کمپینهای جستجو قرار میدهد. بیایید کمی عمیق تر در مورد RSA ها، تغییر و چگونگی به حداکثر رساندن پتانسیل خود با RSA ها بپردازیم.
علاوه بر این، RSA ها می توانند به کاهش عملیات حجیم و صرفه جویی در زمان کمک کنند. تبلیغ کنندگان حداکثر 15 عنوان و حداکثر چهار توضیح ارائه می دهند. همه این مولفه ها می توانند بیش از 40000 جابجایی تبلیغات ممکن را ایجاد کنند! کارایی را در ارزیابی تبلیغات از طریق تست های A/B بیابید و به طور خودکار تعیین کنید که کدام محتوای خلاقانه با پرس و جوهای مختلف بهترین کارایی را دارد.
تبلیغات جستجوی واکنشگرا در کانون کمپین های جستجو قرار گرفته است. اگر قبلاً با RSA میخوابیدید، وقت آن است که بیدار شوید و متوجه شوید. همین امروز شروع به ایجاد RSA برای راه اندازی در کنار تبلیغات متنی گسترده خود کنید. تست تبلیغات مبارک، همه!
تبلیغات جستجوی پاسخگو – به اختصار RSA – بچه های جدید در بلوک نیستند. RSA ها برای چند سال بخشی از اکوسیستم PPC بوده اند. همانطور که گفته شد، RSA ها یک موضوع داغ در سال 2022 بوده اند. چرا اکنون این همه سر و صدا در مورد آنها وجود دارد؟
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
در هر دو پلتفرم، تبلیغات متنی گسترده قبلاً موجود به کار خود ادامه خواهند داد. توجه داشته باشید که اگرچه میتوانید این تبلیغات را روشن و خاموش کنید، اما دیگر نمیتوانید تبلیغات را ویرایش کنید.
چگونه می توانید پتانسیل خود را با RSA به حداکثر برسانید؟ قبل از هر چیز، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، امروز با راه اندازی RSA در کنار تبلیغات متنی گسترده شروع کنید. در اینجا برخی از بهترین شیوه های اضافی وجود دارد که باید هنگام کار با RSA ها در نظر بگیرید:
محتوای با کارایی بالا را از تبلیغات متنی گسترده فعلی خود به سرفصل ها و توضیحات RSA مجزا تبدیل کنید.
مطمئن شوید که حداقل دو تا سه آگهی جستجوی واکنشگرا در همه گروه های تبلیغاتی شما وجود دارد.
کلمات کلیدی با عملکرد عالی و فراخوانهای واضح را در عنوان و داراییهای توضیحات خود بگنجانید.
حداقل ۱۱ تا ۱۵ عنوان ایجاد کنید و از ترکیبی از تیترهای کوتاه و بلند استفاده کنید تا تعداد کاراکترها را در همه دستگاهها به حداکثر برسانید.
محتوا را تا حد امکان متمایز کنید:
از زبان تکراری پرهیز کنید
مزایا یا ویژگی های محصول یا خدمات اضافی را در نظر بگیرید
یک فراخوان واضح را آزمایش کنید
شامل اطلاعات حمل و نقل و بازگشت
RSA ها را با سفارشی کردن دارایی های خود به سطح بعدی ببرید:
درج کلمه کلیدی پویا
برچسب ردیابی رویداد جهانی (UET) را در وب سایت خود با ردیابی تبدیل فعال کنید تا سیگنال های بهینه سازی قوی تری برای الگوریتم RSA ارائه دهید.
قدرت دارایی، گزارشهای ترکیبی و سایر جزئیات را در برگه داراییها مرور کنید تا داراییهای خود را با نمایش کم بهینه کنید.
تبلیغات جستجوی واکنشگرا همه چیز در مورد ارائه پیام مناسب در زمان مناسب است. RSA ها یک تجربه تبلیغاتی انعطاف پذیر هستند که محتوای سفارشی تری را برای دستیابی به مشتریان شما نشان می دهند. این تبلیغات، تبلیغات متنی شما را به گونهای تطبیق میدهند که با آنچه که شخص در جستجوی آن است، مطابقت داشته باشد.