چگونه کار می کنند. با تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه در Display و 360، مارکها میتوانند از همان قدرت تبلیغات سنتی با قرار دادن در صفحههای عمومی استفاده کنند، همه در یک داشبورد که میتوانند استراتژی، گزارشدهی و بهینهسازی را کنترل کنند.
تست اولیه خردهفروش ASOS از بیلبوردهای دیجیتالی در مناطق پرمخاطب برای ایجاد آگاهی برای برند خود استفاده کرد و رهگذران را به بازدید از فروشگاه آنلاین خود سوق داد. تیم بازاریابی آنها با ناشران پیشرو مانند Intersection در ایالات متحده و JCDecaux در بریتانیا قراردادهای برنامهای تضمین شده ترتیب دادند و صدها بیلبورد دیجیتالی را رزرو کردند که باعث ایجاد ۲۲ میلیون بازدید در سراسر دو کشور شد.

جدید در زمین موتورهای جستجو