تبلیغات خارج از خانه Google برای Display و 360 در دسترس است

تست اولیه خرده‌فروش ASOS از بیلبوردهای دیجیتالی در مناطق پرمخاطب برای ایجاد آگاهی برای برند خود استفاده کرد و رهگذران را به بازدید از فروشگاه آنلاین خود سوق داد. تیم بازاریابی آن‌ها با ناشران پیشرو مانند Intersection در ایالات متحده و JCDecaux در بریتانیا قراردادهای برنامه‌ای تضمین شده ترتیب دادند و صدها بیلبورد دیجیتالی را رزرو کردند که باعث ایجاد ۲۲ ​​میلیون بازدید در سراسر دو کشور شد.

درباره تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه بیشتر بدانید. می توانید اعلامیه گوگل را بخوانید اینجا. اگر علاقه مند به خرید موجودی خارج از خانه هستید، می توانید از Display & 360 دیدن کنید. اسناد کمکی.

چگونه کار می کنند. با تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه در Display و 360، مارک‌ها می‌توانند از همان قدرت تبلیغات سنتی با قرار دادن در صفحه‌های عمومی استفاده کنند، همه در یک داشبورد که می‌توانند استراتژی، گزارش‌دهی و بهینه‌سازی را کنترل کنند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


شرکای برنامه نویسی گوگل «Display & Video 360 در حال حاضر با صرافی های Hivestack، Magnite، PlaceExchange، Ströer SSP، VIOOH و Vistar Media شریک است. این صرافی ها به صاحبان رسانه های بزرگ در سراسر جهان مانند ClearChannel، Intersection، JCDecaux، Lamar و Ströer دسترسی دارند. همه این موجودی را می توان از طریق معاملات برنامه ای ایمن کرد.”


نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-out-of-home-ads-available-for-display-and-360-387530

تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه همچنین به برندها اجازه می‌دهد تا نسخه‌های متعددی از پیام خود را اجرا کنند و می‌توانند بر اساس مکان و زمان روز باشند.

Google به تازگی تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه را برای Display & 360 اعلام کرده است. قالب‌های تبلیغاتی جدید به جذب خریداران کمک می‌کنند زمانی که آنها «در دنیای واقعی» جلوی صفحه‌نمایش در مکان‌های عمومی مانند استادیوم‌ها، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس حضور دارند. ، مراکز خرید، آسانسور، تاکسی و غیره.

به عنوان مثال، گوگل می گوید که یک کسب و کار فست فود می تواند به سرعت در یک بیلبورد در یک نقطه شلوغ در ساعت ناهار تبلیغ کند. بعداً همان روز همان بیلبورد می تواند یک کنسرت یا رویداد را تبلیغ کند.

درباره نویسنده

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه شبیه بیلبوردهای سنتی است، اما به جای پرداخت هزینه برای نمایش آگهی خود در یک مکان، همیشه، می‌توانید انتخاب کنید که تبلیغ خود در زمان‌های خاص و در مکان‌های مختلف نمایش داده شود.

این انواع تبلیغات جدید ممکن است برای برندهای ملی یا جهانی مانند ASOS، نایک، مک دونالد، یا فیس بوک به خوبی کار کنند، اما کسب و کارهای کوچک و محلی ممکن است برای توجیه استفاده از آنها زمان سخت تری داشته باشند. اگر نمی‌توانید مخاطب مورد نظر خود را مشخص کنید و فقط می‌توانید مکان یا نوع صفحه نمایش آن‌ها را تنظیم کنید، احتمالاً راه‌حلی برای برندهایی نیست که جمعیتی یا مخاطب خاصی را هدف قرار می‌دهند. اما اگر بودجه کافی دارید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که چند شهر را که در آن فعالیت می کنید آزمایش کنید.


هدف گذاری و شخصی سازی محدود. گوگل می گوید که تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه شخصی سازی نمی شوند و از هیچ شناسه منحصر به فردی استفاده نمی شود و همچنین هیچ داده موقعیت مکانی کاربر وجود ندارد. با این حال، تبلیغ کنندگان هستند تنها بر اساس اطلاعات زمینه ای مانند مکان صفحه نمایش می تواند به افراد دسترسی پیدا کند.

جدید در زمین موتورهای جستجو