تست اولیه خردهفروش ASOS از بیلبوردهای دیجیتالی در مناطق پرمخاطب برای ایجاد آگاهی برای برند خود استفاده کرد و رهگذران را به بازدید از فروشگاه آنلاین خود سوق داد. تیم بازاریابی آنها با ناشران پیشرو مانند Intersection در ایالات متحده و JCDecaux در بریتانیا قراردادهای برنامهای تضمین شده ترتیب دادند و صدها بیلبورد دیجیتالی را رزرو کردند که باعث ایجاد ۲۲ میلیون بازدید در سراسر دو کشور شد.
درباره تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه بیشتر بدانید. می توانید اعلامیه گوگل را بخوانید اینجا. اگر علاقه مند به خرید موجودی خارج از خانه هستید، می توانید از Display & 360 دیدن کنید. اسناد کمکی.
چگونه کار می کنند. با تبلیغات دیجیتالی خارج از خانه در Display و 360، مارکها میتوانند از همان قدرت تبلیغات سنتی با قرار دادن در صفحههای عمومی استفاده کنند، همه در یک داشبورد که میتوانند استراتژی، گزارشدهی و بهینهسازی را کنترل کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.