تبلیغات Uber در حال آمدن هستند و نگرانی‌هایی را در مورد حفظ حریم خصوصی ایجاد می‌کنند

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


نگرانی های حریم خصوصی. این برای کسی خبری نیست که ایالات متحده با مسائل مربوط به حقوق سقط جنین روبرو بوده است. با توجه به تبلیغات جدید اوبر که محصولات را بر اساس تاریخچه سفر سواران هدف قرار می دهد، باید بدانیم که این برای موقعیت های حساس مانند سوارکاری که به یک ارائه دهنده سقط جنین سفر کرده است، چه معنایی دارد.

نحوه عملکرد تبلیغات جدید اگرچه اوبر هنوز در سطح جهانی در دسترس نیست، اما اوبر در حال آزمایش تبلیغات با چند برند در زمان راه اندازی است. محصول جدید همچنین به برندها اجازه می‌دهد کل سفر را حمایت کنند، از زمانی که یک سوارکار برای اولین بار با ماشین تماس می‌گیرد. نقاط تبلیغاتی به جای قیمت گذاری رایج تبلیغات دیجیتال بر اساس برداشت مصرف کننده، بر اساس هر سفر فروخته می شوند، به برندها اجازه دهید تبلیغات متفاوتی را در سه نقطه از سفر کاربر به کاربر نشان دهند: در زمان انتظار برای اتومبیل، هنگام سوار شدن در اتومبیل و پس از آن. رسیدن به مقصد

اگرچه این نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند، اما پلتفرم‌هایی مانند گوگل، متا و Simpli.fi سال‌هاست که مکان کاربران را ردیابی می‌کنند. FTC حتی شکایت کرد کارگزار داده Kachava Inc. در ماه اوت گذشته ادعا کرد که این کارگزار داده‌هایی را می‌فروشد که افراد را در مکان‌های حساس مانند کلینیک‌های تولید مثل و مکان‌های عبادت ردیابی می‌کند.

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

مطابق با روزنامه وال استریت در این مقاله، خط‌مشی تبلیغاتی Uber هدف قرار دادن کاربران توسط عواملی مانند نژاد، مذهب یا گرایش جنسی را ممنوع می‌کند و همچنین هدف‌گیری تبلیغات بر روی انواع خاصی از مقصدها، از جمله ساختمان‌های دولتی، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت باروری را ممنوع می‌کند.


نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/uber-ads-are-coming-and-theyre-already-raising-privacy-concerns-388949

مارک گرتر، مدیر کل تبلیغات اوبر، گفت: سوارکار همچنین می تواند معاملاتی مانند کلیک کردن بر روی تبلیغ برای خرید یک محصول بدون خروج از برنامه Uber انجام دهد. او گفت که برنامه های آزمایشی جداگانه در ایالات متحده و هند همچنین شامل تبلیغات در تبلت های داخل خودرو می شود.

چرا ما اهمیت می دهیم. پلتفرم‌ها و مکان‌های تبلیغاتی اضافی معمولاً خبر خوبی برای تبلیغ‌کنندگان و برندها هستند. فضای تبلیغاتی گران و رقابتی است، بنابراین وقتی یک بازیکن جدید وارد چت می‌شود، برندها معمولاً حداقل برای مدتی برنده می‌شوند.

تبلیغات سفر جدید Ubers حداقل سه بار در طول سفر سواران در برنامه Uber نشان داده می شود. به گفته اوبر، این ویژگی جدید به برندها اجازه می‌دهد با استفاده از داده‌هایی که از تاریخچه سفر سواران و مقاصد جغرافیایی دقیق آن‌ها گرفته شده، تبلیغات خود را درج کنند. در مثالی از وال استریت ژورنال، اگر کاربر یک Uber را به یک خرده‌فروش، سینما یا فرودگاه خاص رزرو کند، برای مثال، یک شرکت می‌تواند تبلیغاتی را با محوریت آن مکان خریداری کند.

درباره نویسنده

اگر برند یا مشتری شما می‌تواند از تبلیغات Uber بهره‌مند شود، مراقب اطلاعیه‌هایی باشید که چه زمانی در سطح جهانی منتشر می‌شوند. مثل همیشه، اخلاقی عمل کنید، سوارکار را در نظر داشته باشید و هیچ چیز غیر حساس یا بحث برانگیزی را تبلیغ نکنید.


آنچه اوبر می گوید. یکی از سخنگویان اوبر گفت که این شرکت داده های تک تک کاربران را با تبلیغ کنندگان به اشتراک نمی گذارد. او گفت داده‌هایی که به اشتراک می‌گذارد، اطلاعات انباشته یا داده‌های مربوط به عملکرد کمپین تبلیغاتی است. گرتر گفت: کاربران می توانند در هر زمان از تبلیغات هدفمند در برنامه Uber انصراف دهند.