تست جدید پیوندهایی را به کلمات کلیدی اضافه می کند

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


ولی. در حالی که این می تواند خوب باشد، برخی از بازاریابان نگران هستند که دور کردن افراد از ویدیوها بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر داشته باشد. جستجو از طریق نظرات می تواند بینندگان را به صفحه نتایج جستجوی YouTube هدایت کند که سپس آنها را مستقیماً به برندهای رقیب و ویدیوهای رقیب می برد.

یوتیوب در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که می تواند به برندها و سازندگان کمک کند تا با بینندگان ارتباط برقرار کنند و در عین حال حداقل اختلال ایجاد کند.

چگونه کار می کند. آزمایشی که طی چند هفته آینده راه اندازی می شود، به شرح زیر عمل خواهد کرد:

یادآوری مهم. YouTube توصیه می کند اگر در حال حاضر در YPP هستید و قبلاً این کار را نکرده اید، شرایط جدید برنامه YPP را در Studio بپذیرید.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر تجربه پخش جریانی آنها قطع نشود، بینندگان احتمالاً پیوندی را دنبال می کنند. این بدان معنی است که بازاریابان ممکن است شانس بیشتری برای دستیابی به افراد بیشتری داشته باشند و به طور مؤثرتری با مشتریان بالقوه تعامل داشته باشند.

پیوندها بینندگان را به صفحه نتایج جستجوی یوتیوب هدایت می کند در حالی که همچنان ویدیویی را که در ابتدا تماشا می کردند پخش می کنند.

اخبار دیگر. هایپرلینک در بخش نظرات تنها خبری نیست که YouTube در این هفته تایید کرده است. پلتفرم رسانه اجتماعی همچنین سه اطلاعیه دیگر را منتشر کرد:


شیرجه عمیق: برای اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات در شرایط برنامه شریک YouTube، می‌توانید YouTube را بخوانید اطلاعیه کامل در مرکز راهنمایی YouTube.


منبع: https://searchengineland.com/youtube-hyperlinking-comments-429154

یوتیوب چه گفته است؟ یوتیوب یک ویدیو از طریق خود منتشر کرد Creator Insider کانال اعلام پایلوت:

  • ما در حال آزمایش روش جدیدی برای بررسی موضوعات و توصیه‌ها در نظرات هستیم.
  • در حال حاضر، اگر بینندگانی بخواهند در مورد موضوع یا محصولی که در نظر می‌یابند بیشتر بیاموزند، باید از ویدیویی که در حال تماشای آن هستند دور شوند تا بیشتر بیاموزند.
  • ما در حال آزمایش کلمات کلیدی جدید در نظرات هستیم تا اصطکاک بینندگانی را که به دنبال کشف محتوای جدید و مرتبط در پلتفرم هستند کاهش دهیم.
  • “ما در هفته های آینده این را آزمایش خواهیم کرد، اما از بازخورد شما در نظرات خوشحال می شویم که آیا در آزمایش هستید یا نه.”

اگر شرایط تا 10 ژوئیه پذیرفته نشود، بازاریابان از برنامه شریک YouTube حذف خواهند شد و محتوای آنها دیگر واجد شرایط کسب درآمد در این پلتفرم نخواهد بود. هر محتوایی که قبلاً درآمدزایی کرده بود، از 11 جولای شروع به کسب درآمد نخواهد کرد و همه ویژگی‌های کسب درآمد از جمله عضویت در کانال، SuperChat و ویژگی‌های مشابه، غیرفعال خواهند شد.

برای اینکه ببینید آیا قبلاً شرایط را پذیرفته‌اید یا هنوز باید اقدامی انجام دهید، لطفاً مراحل زیر را انجام دهید:

  • رفتن به استودیو > تنظیمات > قراردادها.
  • در اینجا، اگر برای شرایط پایه ای که قبلاً پذیرفته اید مشاهده موافقت نامه را مشاهده کردید، همه چیز آماده است.
  • اگر Review and Agree را مشاهده کردید، به این معنی است که هنوز باید بپذیرید.

یوتیوب برای اولین بار لینک کردن روی کلمات یا عبارات واحد را در بخش نظرات فعال می کند.