
مشتریان انتظار دارند که پیشنهادات مناسب و به موقع داشته باشند و بازاریابان با ارائه این تجربیات شخصی سازی شده در زمان واقعی برای پاسخگویی به نیازهای خود به چالش کشیده شده اند.
ثبت نام امروز برای "با شخصی سازی بیش از حد در چرخه زندگی مشتری تعامل هوشمندانه تری ایجاد کنید." ارائه شده توسط ActionIQ.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
بیاموزید که واشنگتن پست چگونه تجارب مشتری شخصی سازی شده را به عنوان یک محرک اصلی تعامل برای موارد استفاده از قدرت از خرید تا برنده شدن، اجرا می کند.
نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد