توضیحات ویدیوی TikTok اکنون دارای محدودیت 2200 کاراکتری است


توضیحات ویدیوی TikTok که زمانی محدود به 300 کاراکتر بود، اکنون به 2200 کاراکتر به روز شده است.

این یعنی چی این به روز رسانی اولین بار توسط مشاور رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت ماتا ناوار در توییتر، که پست کرد که محدودیت کاراکتر جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا جزئیات بیشتری درباره محتوای خود بیان کنند، تعامل بیشتری ایجاد کنند و ویدیوهای خود را قابل جستجوتر کنند.

واکنش های اولیه برخی از افراد در توییتر از این به روز رسانی خیلی هیجان زده نیستند. Ash-win Fern-&-es پست کردن “اما هیچ کس واقعاً توضیحات را در آنجا نمی خواند. با این حال برای برخی مفید خواهد بود که هشتگ های بیشتری اضافه کنند.” گریدی هاپر می‌گوید: «من متوجه نمی‌شوم که چرا این موضوع اهمیت دارد، 95 درصد از دیدگاه‌های بیشتر مردم احتمالاً از جستجوی fyp می‌آیند.» FYP صفحه «برای شما» TikTok است که در آن به کاربران پیشنهادهایی از حساب‌ها برای دنبال کردن و ویدیوهایی برای تماشا نشان می‌دهند.

TikTok، گوگل جدید. اگرچه واکنش کلی در اینجا “meh” است، برخی از افراد ارزش را در زیرنویس‌های طولانی‌تر برای بهینه‌سازی سئو می‌دانند. در پاسخ به توییت هایی که می گفتند هیچ کس توضیحات را نمی خواند، ریون جی می گوید: «حتی اگر این کار را نکنند، الگوریتم انجام خواهد داد. اگر مردم سئو را بدانند، پس این یک تغییر بزرگ بازی است.”

TikTok به دلیل تلاش برای جایگزینی جستجوی گوگل در میان کاربران Gen Z شناخته شده است. این به روز رسانی اخیر می تواند گامی در این مسیر باشد.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر از TikTok به عنوان بخشی از استراتژی اجتماعی یا تبلیغاتی خود استفاده می کنید، کپی رایترهای خود را در حالت آماده باش قرار دهید و از محدودیت جدید 2200 کاراکتری بهره ببرید. فراموش نکنید که بهترین شیوه های سئو و محتوای مفید را هنگام ایجاد زیرنویس های جدید در نظر داشته باشید


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/tiktok-video-descriptions-now-have-a-2200-character-limit-388204