توییتر اکنون برند X است


توییتر گذشته است. X آینده است.

نماد پرنده آبی نمادین از نسخه دسکتاپ توییتر حذف شده است – به جای آن یک حرف واضح و تک رنگ X جایگزین شده است. این شرکت تأیید کرد که به زودی همان تغییر در نسخه موبایل اعمال خواهد شد.

همچنین گفته می‌شود که این تغییر نشان‌دهنده تحولی برای برند فراتر از رسانه‌های اجتماعی، به یک «اپلیکیشن همه چیز» در مقایسه با WeChat است:

چرا ما اهمیت می دهیم. برای کاربران X، تغییر نام تجاری در واقع به تغییرات گسترده ای در واژگان آشنا نیاز دارد. مردم “x” را به جای “توئیت” می کنند. احتمالاً، در دستگاه تلفن همراه، اکنون لیستی از کاربرانی را خواهیم دید که اخیراً “x’ed” کرده اند. TweetDeck مطمئنا XDeck خواهد شد، اگرچه هنوز تایید نشده است.

برای بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان، این تغییر بر سؤالاتی که قبلاً در مورد ایمنی برند مطرح شده بود، تأکید می‌کند. سال گذشته، بسیاری از منابع به الف اشاره کردند افزایش قابل توجه سخنان نفرت بر روی پلت فرم. در حالی که زاکربرگ متا در مورد رقیب X Threads صحبت کرده است “دوستانه بودن” زیبایی شناسی X به ناچار مینیمالیستی و حتی بی رحمانه به نظر می رسد – برای مثال زمانی که لوگوی جدید مانند نسخه شوم سیگنال خفاش در قسمت بیرونی دفتر مرکزی آنها نمایش داده می شود.

رفته، تبلیغ کنندگان، رفته اند. از زمانی که ماسک این پلتفرم را خرید، بسیاری از تبلیغ‌کنندگانی که هزینه‌های زیادی داشتند، هزینه‌های خود را در این پلتفرم رها یا کاهش دادند، که منجر به کاهش 59 درصدی درآمد تبلیغاتی توییتر در ایالات متحده شد.

ایکس. X.com اکنون به عنوان ماسک به twitter.com اشاره می کند توییت کرد.

مشک دارای یک سابقه طولانی با حرف X. او به وضوح به آن علاقه دارد. باید دید که آیا مخاطبان وسیع تری این نام و لوگو را قابل ربط خواهند یافت.

بتوییتر را می خوانی؟ گمانه‌زنی‌های زیادی در بین سئوکاران مبنی بر اینکه این تغییر می‌تواند منجر به شکستن توییت‌های تعبیه‌شده شود – در میان دیگر تأثیرات سئو. باید دید که آیا این اتفاقات واقعاً رخ خواهند داد یا خیر. اما در اینجا چند توییت وجود دارد که در مورد اینکه چگونه Twitter/X ممکن است به زودی شکسته شود (یا نه):




منبع: https://searchengineland.com/twitter-is-now-brand-x-429760