آنچه توییتر می گوید. «ادغام پادکستها در Spaces، جایی که مکالمات صوتی در توییتر انجام میشود، راه دیگری است که ما به سرمایهگذاری روی سازندگان صدا ادامه میدهیم. برای انجام این کار به روشی ساده و شهودی که به شنوندگان این امکان را میدهد تا به سادگی روی Play و Go ضربه بزنند، ما با یک تجربه صوتی بازطراحی شده در تب Spaces شروع کردیم.
چه چیز دیگری شامل می شود. Spaces جدید همچنین دارای محبوب ترین پادکست ها از سراسر جهان خواهد بود. توییتر به طور خودکار پادکست ها را بر اساس محتوایی که بیشتر با آن در تعامل است پیشنهاد می کند. اگر محتوا جالب باشد یا نه، شنوندگان می توانند به پادکست ها انگشت شست بالا یا پایین بدهند.
توییتر اکنون پادکستها را در تب Spaces که اخیراً دوباره طراحی شده است، ادغام کرده است.
چرا ما اهمیت می دهیم. برندهایی که در حال بررسی تبلیغات در پادکست ها هستند، ممکن است بخواهند اکنون که توییتر وارد بازی شده است، فرصت ها را کمی نزدیک تر بررسی کنند. هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا طراحی مجدد جدید شنوندگان را افزایش می دهد یا خیر، اما به نظر می رسد وجود پادکست در پلتفرم های اضافی می تواند انگیزه ای برای توسعه و میزبانی بیشتر سازندگان ایجاد کند.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
چگونه کار می کند. طراحی مجدد Spaces شامل هاب هایی است که در آن کاربران می توانند محتوای صوتی را با تم های خاصی مانند اخبار، موسیقی، ورزش و موارد دیگر شخصی سازی کنند. طراحی جدید به شنوندگان این امکان را میدهد که به راحتی به بخشهای شخصیشدهتر Spaces در موضوعاتی که به نظرشان مرتبط هستند دسترسی داشته باشند.