توییتهای جاسازی شده نشان میدهند که آیا ویرایش شده است یا نسخه جدیدی از توییت وجود دارد
درباره نویسنده

تست اولیه توییتر آزمایش ویژگی ویرایش را در ماه آوریل برای مشترکین توییتر آبی آغاز کرد. 73 درصد از 4 میلیون رأی دهنده ای که به نظرسنجی ایلان ماسک پاسخ دادند، پاسخ دادند که گزینه ویرایش را می خواهند. یک روز پس از نظرسنجی، توییتر پاسخ داد که در واقع در حال آزمایش یک ویژگی ویرایش هستند و هیچ ارتباطی با نظرسنجی ماسک ندارد.
آنچه توییتر می گوید. در بیانیه ای که به TechCrunchتوییتر گفت:
جدید در زمین موتورهای جستجو
توییتر هفته گذشته اعلام کرد که در حال آزمایش ویژگی جدیدی هستند که تصاویر، ویدیوها و GIF ها را در یک توییت امکان پذیر می کند.
چرا ما اهمیت می دهیم. کاربران توییتر مدت زیادی است که درخواست یک گزینه ویرایش را دارند. هیچ نشانه ای وجود ندارد که کاربران غیر Twitter Blue دسترسی داشته باشند، بنابراین این می تواند راهی برای جذب کاربران به پرداخت هزینه اشتراک باشد. در مورد پستهای چند رسانهای، میتواند یک ویژگی سرگرمکننده برای برندها باشد که محصولات خود را به نمایش بگذارند، اما احتمالاً سوزن درآمد را زیاد تکان نمیدهد.
وقتی سایتی توییتی را جاسازی میکند و ویرایش میشود، جاسازی فقط نسخه جدید را نشان نمیدهد (به جای نسخه قبلی). در عوض، نشان می دهد که یک نسخه جدید وجود دارد pic.twitter.com/mAz5tOiyOl
– جین مانچون ونگ (@wongmjane) 1 آگوست 2022
چگونه کار می کند. توییتهای چندرسانهای را نمیتوان در حال حاضر روی دسکتاپ ایجاد کرد یا مشاهده کرد و فقط در برنامه توییتر در دسترس هستند. علاوه بر این، این ویژگی در حال حاضر تنها برای تعداد کمی از کاربران در دسترس است و هیچ اطلاعاتی در مورد زمانی که شرکت قصد دارد این ویژگی را عمومی کند، در دسترس است.
ما در حال آزمایش یک ویژگی جدید با حسابهای منتخب برای مدت زمان محدودی هستیم که به افراد امکان میدهد تا حداکثر چهار دارایی رسانه را بدون در نظر گرفتن قالب، در یک توییت ترکیب کنند. ما می بینیم که مردم مکالمات بصری بیشتری در توییتر دارند و از تصاویر، GIF و ویدیوها برای هیجان انگیزتر کردن این مکالمات استفاده می کنند. امیدواریم با این آزمون بیاموزیم که مردم چگونه این قالبهای رسانهای مختلف را ترکیب میکنند تا خلاقانهتر خود را در توییتر بیش از 280 کاراکتر بیان کنند.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.