توییتر تست بتا تبلیغات کلمات کلیدی جستجو را برای همه تبلیغکنندگان راهاندازی کرده است
تبلیغات کلمات کلیدی جستجو با سایر کمپینهای کلمات کلیدی توییتر تفاوت دارند زیرا فقط به افرادی دسترسی پیدا میکنند که در جستجوی عبارتهای هدفمند هستند و سیگنال قویتری از قصد ارائه میدهند.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر شما یکی از معدود تبلیغ کنندگان باقی مانده در توییتر هستید، تبلیغات کلیدواژه جستجو را امتحان کنید. تبلیغات جدید می تواند راهی موثر برای بازاریابان برای دستیابی به مخاطبان هدف خود در زمان مناسب و با پیام مناسب باشد که به طور بالقوه منجر به نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه بهتر می شود.
درباره نویسنده
اکنون تبلیغکنندگان میتوانند برای درج توییتهای تبلیغاتی صرفاً در میان نتایج جستجوی خاص، پیشنهاد دهند که به افرادی با هدف بالا در زمان واقعی دسترسی پیدا کنند و ارتباط تبلیغات را بهبود بخشند.
میلیون ها نفر در توییتر هر روز به دنبال اتفاقاتی هستند که در حال رخ دادن هستند.
«تبلیغات جستجوی کلمات کلیدی با سایر کمپینهای کلمات کلیدی توییتر تفاوت دارند زیرا فقط به افرادی دسترسی پیدا میکنند که در جستجوی عبارات هدفمند هستند و سیگنال قویتری از قصد ارائه میدهند.»
ما به زودی این قابلیت را برای حمایت از سایر اهداف کمپین گسترش خواهیم داد.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
چگونه کار می کند. توییتر میگوید: «اکنون تبلیغکنندگان میتوانند برای درج توییتهای تبلیغاتی صرفاً در میان نتایج جستجوی خاص، پیشنهاد دهند، تا به افرادی با هدف بالا در زمان واقعی دسترسی پیدا کنند و ارتباط تبلیغات را بهبود بخشند.»
در حال حاضر، این کمپینها فقط برای تبدیل به وبسایتهای آگهیدهنده بهینهسازی میشوند و برای به حداکثر رساندن ارتباط، نیاز به ادغام Twitter Pixel یا Conversion API (CAPI) دارند. pic.twitter.com/xCowp8yvfL
توییتر به تازگی یک برنامه بتا راه اندازی کرده است که برای همه تبلیغ کنندگان به نام Search Keyword Ads در دسترس است. این اطلاعیه در توییتر منتشر شد.
کلمات کلیدی جستجو تبلیغات یک «هدف کمپین» تبدیل جدید در رابط تبلیغات توییتر است.
علاوه بر این، این ویژگی گزینه های هدف گذاری خاص تری را برای دستیابی به مخاطبان ارائه می دهد، می تواند به بهبود اثربخشی کمپین ها و کاهش هزینه های دستیابی به مخاطبان هدف کمک کند.