توییتر لوکیشن Spotlight را برای همه حساب های حرفه ای راه اندازی کرد

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی بزرگ و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/twitter-location-spotlight-launches-386923

لوکیشن Spotlight چیست؟ کسب‌وکارهایی که از این ویژگی استفاده می‌کنند می‌توانند انواع مختلفی از موقعیت مکانی و اطلاعات تماس را در بالای نمایه توییتر خود نمایش دهند. توییتر همچنین نقشه های گوگل را برای نمایش نقشه محل کسب و کار ادغام می کند که کاربران می توانند برای دریافت مسیرها روی آن کلیک کنند.

توییتر در حال حاضر قابلیت جدیدی به نام Location Spotlight را برای همه حساب‌های حرفه‌ای عرضه می‌کند.

سپس می توانید یکی یا همه موارد زیر را اضافه کنید:

درباره نویسنده

قبلاً با نام About Module شناخته می شد. لوکیشن Spotlight در ابتدا با نام About Module شناخته می شد. توییتر فقط چند کسب و کار را دعوت کرد تا ماژول درباره شروع را آزمایش کنند آوریل 2021.

چگونه کار می کند. قابل اعتماد و متخصص ویرایش نمایه > ویرایش نمایه حرفه ای > نمایه Spotlight > ویرایش.

در حال حاضر موجود است. توییتر گفت، هر کسی که یک حساب حرفه‌ای دارد، می‌تواند از امروز مکان Spotlight را اضافه کند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

زمانی که آنجا هستید، می‌توانید گزینه‌ای را نیز انتخاب کنید که به افراد امکان می‌دهد فروشگاه شما را مرور کنند یا در خبرنامه شما مشترک شوند. این گزینه ها جدید نیستند – آنها از سال گذشته با حساب های حرفه ای در دسترس هستند.

چرا ما اهمیت می دهیم. کسب‌وکارهای محلی که در توییتر حضور دارند، اکنون دلیل خوبی برای راه‌اندازی یک حساب حرفه‌ای دارند. نمای جدید Spotlight باید با قرار دادن جزئیات موقعیت مکانی شما در بالای صفحه نمایه توییتر، اصطکاک را برای مشتریان بالقوه کاهش دهد. این بدان معناست که می‌توانید کلیک‌های اضافی روی وب‌سایت خود یا ترافیک واقعی پیاده‌روی به محل خود دریافت کنید، که می‌تواند به فروش و درآمد تبدیل شود.