چرا ما اهمیت می دهیم. توییتر با اتخاذ زیبایی شناسی مشابه TikTok راه اینستاگرام را دنبال می کند. برندهایی که از توییتر استفاده می کنند باید محتوای ویدیوی خود را برای مکان های جدید و ویژگی تمام صفحه بهینه کنند. آنها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که محتوای آنها مرتبط، به موقع و دقیق است.
تو عمیق تر این اطلاعیه را از توییتر بخوانید اینجا.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
2. نمایش ویدیوهای بیشتر در Explore
چگونه توییتر از سیگنال ها برای نشان دادن محتوای بیشتر به شما استفاده می کند. توییتر استفاده از Signals را برای نشان دادن محتوای بیشتر مرتبط به کاربران اعلام کرد. توییتر از سیگنال ها استفاده می کند و آن محتوا را بر اساس لایک ها، نظرات و فالوورهای گذشته تان به شما نشان می دهد.
توییتر به تازگی دو محصول ویدیویی جدید را برای کمک به کاربران برای تماشا و کشف محتوای جدید در برنامه راه اندازی کرده است.
1. مشاهده همهجانبه و کشف آسان
چرخ فلک ویدیویی جدید یافتن ویدیوهای بیشتری را که به آنها علاقه دارید در کنار توییت ها و گرایش هایی که ممکن است برای شما جالب باشد، آسان تر می کند. با باز کردن تب Explore می توانید به این ویدیوها دسترسی داشته باشید.
این ویژگی در iOS و Android در برخی کشورها به زبان انگلیسی در دسترس خواهد بود.

نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد