آنچه توییتر می گوید. «بهینهسازی تبدیلهای وبسایت (WCO) بازسازی عمده هدف تبدیل ما است که راه دسترسی تبلیغکنندگان به مشتریانی را که به احتمال زیاد در یک اقدام وبسایت با قیف پایینتر (مانند افزودن به سبد خرید، خرید) تبدیل میکنند، بهبود میبخشد.»
تبلیغکنندگانی که هنوز در توییتر هستند، باید ویژگیها و گزینههای تبلیغاتی جدید را آزمایش کنند تا بررسی کنند که آیا آنها افزودههای ارزشمندی هستند یا خیر.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/twitter-has-launched-3-new-ad-targeting-options-389815
همانطور که اشاره کردم، به روز رسانی ها در ماه آگوست اعلام شد اما درست قبل از روز شکرگزاری منتشر شد.
پیش از این، تبلیغکنندگان توییتر میتوانستند کمپینها را برای تمرکز بر کلیکها، بازدید از سایت و تبدیلها بهینه کنند. اما اکنون می توانید برای بازدید از صفحه، بازدید از محتوا، افزودنی به سبد خرید و خرید بهینه سازی بیشتری انجام دهید.
تبلیغات محصول پویا تبلیغات محصول پویا در ابتدا در سال 2016 راه اندازی شد (حداقل یک نسخه). اما این بهروزرسانی جدید رویکردی متمرکز بر حریم خصوصی را ادغام میکند تا عملکرد تبلیغات را با سیگنالهای بالقوه کمتر بهینه کند.
تبلیغات مجموعه قالب تبلیغات مجموعه به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که یک تصویر قهرمان اصلی را به همراه تصاویر کوچکتر زیر آن به اشتراک بگذارند.
تو عمیق تر مقاله کامل را در وبلاگ توییتر.
توییتر میگوید: «تصویر اصلی ثابت میماند در حالی که افراد میتوانند تصاویر کوچک را از طریق اسکرول افقی مرور کنند. با ضربه زدن، هر تصویر میتواند مشتریان را به صفحه فرود متفاوتی هدایت کند.»
هدف جدید “تبدیل ها”. اکنون تبلیغکنندگان میتوانند کمپینهای تبلیغاتی خود را بر روی کاربرانی متمرکز کنند که به احتمال زیاد اقدامات خاصی را انجام میدهند.
سپس الگوریتمهای سطح کاربر ما ارتباط بیشتری را هدف قرار میدهند و به افرادی دسترسی پیدا میکنند که به احتمال زیاد هدف خاص شما را برآورده میکنند – بهطور میانگین در هر آزمایش اولیه، هزینه هر تبدیل 25 درصد کمتر است.»