توییتر 3 گزینه جدید برای هدف گیری تبلیغات راه اندازی کرده است

آنچه توییتر می گوید. «بهینه‌سازی تبدیل‌های وب‌سایت (WCO) بازسازی عمده هدف تبدیل ما است که راه دسترسی تبلیغ‌کنندگان به مشتریانی را که به احتمال زیاد در یک اقدام وب‌سایت با قیف پایین‌تر (مانند افزودن به سبد خرید، خرید) تبدیل می‌کنند، بهبود می‌بخشد.»

تبلیغ‌کنندگانی که هنوز در توییتر هستند، باید ویژگی‌ها و گزینه‌های تبلیغاتی جدید را آزمایش کنند تا بررسی کنند که آیا آنها افزوده‌های ارزشمندی هستند یا خیر.


جدید در زمین موتورهای جستجو

بنابراین به جای اینکه فقط به افرادی دست پیدا کنید که احتمالاً روی تبلیغ شما ضربه می زنند، می توانید این تمرکز را گسترش دهید تا به کاربرانی دسترسی پیدا کنید که احتمالاً اقدامات بعدی را فراتر از آن انجام می دهند، مانند:

  • افزودن به سبد خرید
  • خرید
  • ثبت اطلاعات تماس
  • اشتراک در

چرا ما اهمیت می دهیم. بله، توییتر علیرغم تعدیل بیشتر کارکنان خود، همچنان به‌روزرسانی‌های تبلیغاتی جدید را منتشر می‌کند. اما این احتمال وجود دارد که این به‌روزرسانی‌ها تقریباً به طور کامل به پایان رسیده باشند، زیرا ماسک مسئولیت آن را بر عهده گرفت، زیرا ماه‌ها در حال توسعه بودند.

توییتر به‌تازگی گزینه‌های جدید هدف‌گیری تبلیغات را راه‌اندازی کرده است، از جمله هدف جدید «تبدیل‌ها» که در ابتدا در ماه اوت اعلام کرد.

درباره نویسنده

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/twitter-has-launched-3-new-ad-targeting-options-389815

همانطور که اشاره کردم، به روز رسانی ها در ماه آگوست اعلام شد اما درست قبل از روز شکرگزاری منتشر شد.

پیش از این، تبلیغ‌کنندگان توییتر می‌توانستند کمپین‌ها را برای تمرکز بر کلیک‌ها، بازدید از سایت و تبدیل‌ها بهینه کنند. اما اکنون می توانید برای بازدید از صفحه، بازدید از محتوا، افزودنی به سبد خرید و خرید بهینه سازی بیشتری انجام دهید.

تبلیغات محصول پویا تبلیغات محصول پویا در ابتدا در سال 2016 راه اندازی شد (حداقل یک نسخه). اما این به‌روزرسانی جدید رویکردی متمرکز بر حریم خصوصی را ادغام می‌کند تا عملکرد تبلیغات را با سیگنال‌های بالقوه کمتر بهینه کند.

تبلیغات مجموعه قالب تبلیغات مجموعه به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که یک تصویر قهرمان اصلی را به همراه تصاویر کوچک‌تر زیر آن به اشتراک بگذارند.

تو عمیق تر مقاله کامل را در وبلاگ توییتر.

توییتر می‌گوید: «تصویر اصلی ثابت می‌ماند در حالی که افراد می‌توانند تصاویر کوچک را از طریق اسکرول افقی مرور کنند. با ضربه زدن، هر تصویر می‌تواند مشتریان را به صفحه فرود متفاوتی هدایت کند.»

هدف جدید “تبدیل ها”. اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند کمپین‌های تبلیغاتی خود را بر روی کاربرانی متمرکز کنند که به احتمال زیاد اقدامات خاصی را انجام می‌دهند.

سپس الگوریتم‌های سطح کاربر ما ارتباط بیشتری را هدف قرار می‌دهند و به افرادی دسترسی پیدا می‌کنند که به احتمال زیاد هدف خاص شما را برآورده می‌کنند – به‌طور میانگین در هر آزمایش اولیه، هزینه هر تبدیل 25 درصد کمتر است.»