هوش مصنوعی مولد یک تغییر معنادار با احتمالات گسترده برای آینده جستجو به ارمغان می آورد. پتانسیل ایجاد اختلال، آن را به زمان هیجان انگیزی برای صنعت تبدیل می کند.
گوگل لنز در حال حاضر از هوش مصنوعی برای رمزگشایی تصاویر استفاده میکند و گام بعدی اعمال آن در چترباتهای هوش مصنوعی است.
از طرف دیگر، ChatGPT به سادگی به شما پاسخ می دهد. این شما را گام به گام می برد و پاسخ را در یک لیست گلوله ای ساده نگه می دارد.
پشتیبانی (کد نویسی و حل مشکل)
مشابه با نقطه ادغام بالا، توانایی گوگل برای شناسایی محتوای یک تصویر و ارائه نتایج مرتبط به کاربران یک مورد استفاده ارزشمند برای جستجو است.
رباتهای چت هوش مصنوعی به پشتیبانی از وظایف مختلف مانند خلاصهسازی صورتجلسه، یافتن خطاها در کد یا کمک به حل مسائل ریاضی کمک میکنند.
“همه می توانند 10 برابر مهندس شوند.”
نمونه موردی: وب سایت های دستور غذا.
آنها اغلب تجربه کاربری ضعیفی را با کرک های زیاد، تبلیغات متعدد و نیاز به پیمایش بی پایان ارائه می کنند – حتی اگر واقعاً یک دستور ساده برای کوکی های شکلاتی چیپسی می خواستید.
امروزه مکالمات بازاریابی تقریباً همیشه شامل هوش مصنوعی می شود، به ویژه وقتی صحبت از آینده جستجو می شود.
در حالی که ChatGPT ممکن است در نهایت در این زمینه پیش بیاید، اکوسیستم وسیع گوگل در حال حاضر یک مزیت بزرگ است.
با وجود این، برخی از موارد استفاده حیاتی هنوز در چت رباتهای هوش مصنوعی قابل دسترسی نیستند. بنابراین، در حال حاضر همچنان باید به موتورهای جستجوی سنتی تکیه کنیم.
موتورهای جستجو کجا برتری دارند؟ چهار حوزه به سختی از ذهن مصرف کنندگان تکان خواهد خورد.
آمار و ارقام (تولد، سن و مسائل ریاضی)
این ممکن است به طور کلی برای اکوسیستم تبلیغات مشکلسازتر باشد، اما چترباتهای هوش مصنوعی زمانی بهتر عمل میکنند که شما فقط به پاسخهای مستقیم به سوالات خود نیاز دارید.
همانطور که رباتهای چت هوش مصنوعی تکامل مییابند، توانایی ادغام با اجزای متعدد و جذب تصاویر بیشتری را برای درک آنها خواهند داشت.
با این حال، این تغییر بسیار مهمتر است زیرا هوش مصنوعی به سرعت روش کار ما را مختل کرده است. این امر بر مدل های تجاری موجود فشار وارد می کند و در نهایت به نفع مصرف کنندگان خواهد بود.
برای مثال، میتوانید به سادگی به Maps بگویید که از «خانه» به یک مکان خاص مانند Progressive Field حرکت کند.
بند بزنید، به آزمایش ادامه دهید و از سواری لذت ببرید.
از زمانی که ChatGPT منتشر شد، من این جمله را بارها شنیده ام.
داشتن توانایی انتخاب منبع برای دریافت پاسخ یا نظر شما مهم است.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/traditional-search-ai-chatbots-397671
جستجو به ما کمک کرد تا پاسخ ها را پیدا کنیم، اما چت ربات های هوش مصنوعی می توانند به عوامل پشتیبانی شخصی تبدیل شوند.
با دسترسی به نقشهها، یوتیوب و جیمیل، گوگل اطلاعات زیادی در مورد کاربران خود دارد.
آنها فراتر از جستجوی پاسخ هستند و پاسخ را با راه حلی که قبلاً برای ما تکمیل شده است نشان می دهند.
سوار شدن بر تاج تغییر در جستجو
اما در حال حاضر، جستجوی تصویر برای محصولات، گیاهان، حیوانات و موارد دیگر به عنوان یک تمایز کلیدی باقی مانده است و به کاربران ارزش افزوده میدهد.
نظر و تفاوت ظریف
آیا چت رباتهای هوش مصنوعی با مدلهای زبان بزرگ (LLM) مانند ChatGPT و Bard در نهایت جایگزین جستجوی «سنتی» آنطور که ما میدانیم خواهند شد؟
این در مورد پرس و جوهایی که پاسخ به طور خاص یک نتیجه عددی است اعمال می شود.
ادغام ها
خواه این بحث در مورد بهترین خواننده رپ وو تانگ باشد یا یک موضوع سیاسی بحث برانگیز، جمعآوری اطلاعات از منابع مختلف میتواند به شما در ایجاد یک عقیده کامل کمک کند.
این مقاله حوزههای کلیدی را پوشش میدهد که موتورهای جستجوی سنتی و چترباتهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT دست بالا را دارند.
مزایای جستجوی سنتی
وقتی در گوگل جستجو می کنید، نه تنها درخواست کامل را پیشنهاد و پیش بینی می کند.
این ابزارها کاربران را قادر می سازد تا کارهایی را که قبلا خسته کننده یا وقت گیر بودند، تسریع کنند.
در اینجا چهار زمینه وجود دارد که چت ربات های هوش مصنوعی مانند ChatGPT می درخشند.
تولید محتوا
کنجکاو در مورد نقاط قوت و ضعف موتورهای جستجوی سنتی در مقابل چت رباتهای هوش مصنوعی، اجرا کردم 100 پرس و جو یکسان هم در جستجوی گوگل و هم در ChatGPT. نتایج نشان داد که هر رویکرد در شرایط خاص مزایای خاص خود را دارد.
ChatGPT توانایی تولید کپی با سرعت رعد و برق را دارد، خواه شعر، پست وبلاگ، ایمیل یا حتی یک اسکریپت باشد.
ما شاهد روزهای اولیه یک تغییر قابل توجه در صنعت هستیم. از زمان ظهور رسانه های اجتماعی در دوران وب 2.0، زمان هیجان انگیزی برای بازاریابان دیجیتال است.
این امر زمان تولید محتوا را به میزان قابل توجهی کاهش داده است و بر بازاریابان فشار می آورد تا خلاقیت و نوشتار خود را توسعه دهند.
آیا تا به حال متوجه شده اید که در تبلیغات بی پایان و در حالی که فقط به یک پاسخ ساده نیاز دارید، در وب سایت های درهم و برهم پیمایش می کنید؟
در حالی که این فناوری هنوز در حال اصلاح است، قرار است نحوه رویکرد ما به خلاقیت – از ایدهپردازی به اجرا را تغییر دهد.
“چگونه به” وظایف و دستور العمل ها
امکانات برند خود را تصور کنید. می توانید به سرعت پست های وبلاگ جذاب ایجاد کنید یا ایمیل های شخصی سازی شده برای مشتریان خود ایجاد کنید.
خلاقیت
مانند تولید محتوا، هوش مصنوعی فرآیند خلاقیت را تغییر می دهد. اکنون می توانید به راحتی همه چیز را از تصاویر و جوک گرفته تا فیلمنامه و آهنگ ایجاد کنید.
در بیشتر موارد بدون زدن enter نیز پاسخ را ارائه می دهد.
اگر چیزی بصری می خواهید، جستجوی سنتی راه حلی است.
یوتیوب یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند است، به ویژه برای جستجوهای «چگونه». Google میتواند به سرعت ویدیوهای مرتبط یوتیوب را جمعآوری کند و کاربران را مستقیماً به بخشی از ویدیو ببرد که به درخواست آنها پاسخ میدهد.
تصاویر
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
مزایای ChatGPT
با یک چت ربات هوش مصنوعی، شما فقط یک دیدگاه را بدون امکان دسترسی به طیف وسیعی از نظرات دریافت خواهید کرد.
برای مثال، ممکن است به دنبال یک توصیه رستوران باشید و بخواهید ببینید آیا چندین منبع در یک نقطه موافق هستند یا خیر. یا شاید بخواهید برداشت های فاکس نیوز و سی ان ان را در مورد یک داستان خاص مقایسه کنید.