درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
برخی از مردم آن را دوست دارند. دیگران چندان مطمئن نیستند. بسیاری از بازاریابان حتی با توییتر خداحافظی کرده اند.
در اینجا خلاصه ای از تمام تغییراتی که تاکنون رخ داده است آورده شده است. چه طرفدار باشید چه نباشید، ارزش آن را دارد که از اتفاقاتی که در توییتر 2.0 می افتد مطلع شوید.
تا آنجا که به برندها مربوط می شود، بسیاری از آنها پلتفرم را ترک کرده اند یا به دلیل افزایش سخنان مشوق نفرت انگیز، نگرانی های ایمنی، و رویکرد سهل انگیز ماسک نسبت به تعدیل محتوا، تعلیق حساب ها و سایر مسائل، پلتفرم را ترک کرده اند یا به طور موقت تبلیغات را متوقف کرده اند.
از زمانی که ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل توییتر انتخاب شد، تغییرات زیادی در این پلتفرم ایجاد شده است.
جدید در زمین موتورهای جستجو