جدید در زمین موتورهای جستجو
از زمانی که ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل توییتر انتخاب شد، تغییرات زیادی در این پلتفرم ایجاد شده است.
در اینجا خلاصه ای از تمام تغییراتی که تاکنون رخ داده است آورده شده است. چه طرفدار باشید چه نباشید، ارزش آن را دارد که از اتفاقاتی که در توییتر 2.0 می افتد مطلع شوید.
درباره نویسنده
تا آنجا که به برندها مربوط میشود، بسیاری از آنها پلتفرم را ترک کردهاند یا بهدلیل افزایش سخنان مشوق نفرتانگیز، نگرانیهای ایمنی، و رویکرد سهلانگیز ماسک نسبت به تعدیل محتوا، تعلیق حسابها و سایر مسائل، پلتفرم را ترک کردهاند یا بهطور موقت تبلیغات را متوقف کردهاند.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/twitstorm-timeline-the-latest-on-elon-musks-twitter-2-0-389881
برخی از مردم آن را دوست دارند. دیگران چندان مطمئن نیستند. بسیاری از بازاریابان حتی با توییتر خداحافظی کرده اند.