در حال حاضر محتوای زیادی روزانه تولید می شود. چقدر بیشتر میتوانیم مصرف کنیم، و Google چقدر بیشتر برای خزیدن، فهرستبندی و تصمیمگیری برای رتبهبندی برای یک جستار معین نیاز دارد؟
سپس سالیوان به دستورالعملهای ارزیابیکننده کیفیت EEAT بازنگری شده اشاره میکند و میگوید: «برای هر کسی که از *هر روشی* برای تولید محتوای زیادی عمدتاً برای رتبهبندی جستجو استفاده میکند، سیستمهای اصلی ما به سیگنالهای زیادی برای پاداش دادن به محتوا نگاه میکنند که به وضوح EEAT (تجربه، تخصص، اعتبار) را نشان میدهد. و امانتداری).»
سالیوان سپس به آنها اشاره کرد دستورالعمل ها برای بهروزرسانی محتوای مفید، گفت: «کلید موفقیت با سیستم محتوای مفید ما – و اگر محتوای مفیدی نباشد، سیستم آن را میگیرد».
درباره نویسنده