جستجوی گوگل به BankRate پاسخ می دهد، برندهای بیشتری از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا استفاده می کنند
سالیوان سپس به آنها اشاره کرد دستورالعمل ها برای بهروزرسانی محتوای مفید، گفت: «کلید موفقیت با سیستم محتوای مفید ما – و اگر محتوای مفیدی نباشد، سیستم آن را میگیرد».
سالیوان نوشت امروز صبح در توییتر در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، “محتوای ایجاد شده در درجه اول برای رتبه بندی موتورهای جستجو، هر طور که انجام شود، برخلاف دستورالعمل ما است.” اما او اضافه کرد که «اگر محتوا ابتدا برای مردم مفید باشد و ایجاد شود، مشکلی نیست.»
سپس سالیوان به دستورالعملهای ارزیابیکننده کیفیت EEAT بازنگری شده اشاره میکند و میگوید: «برای هر کسی که از *هر روشی* برای تولید محتوای زیادی عمدتاً برای رتبهبندی جستجو استفاده میکند، سیستمهای اصلی ما به سیگنالهای زیادی برای پاداش دادن به محتوا نگاه میکنند که به وضوح EEAT (تجربه، تخصص، اعتبار) را نشان میدهد. و امانتداری).»
درباره نویسنده
در نهایت، گوگل یک سیاست هرزنامه برای محتوای خودکار، که بیان میکند «از طریق فرآیندهای خودکار بدون توجه به کیفیت یا تجربه کاربر ایجاد شده است» که برخلاف دستورالعملهای Google است.
جدید در زمین موتورهای جستجو
چرا ما اهمیت می دهیم. ما می دانیم که محتوای تولید شده توسط ماشین جدید نیست، اما چیزی که جدید است، این است که ماشین ها با کمک هوش مصنوعی در تولید محتوای انسان مانند و با کیفیت، بهتر می شوند. سوال این است که آیا با هدف کمک به مردم یا رتبه بندی در جستجوی گوگل تولید می شود. اگر دومی باشد، هدف سیستم محتوای مفید این است که مطمئن شود چنین محتوایی رتبه خوبی ندارد.
نمونه ارز. این مثال توسط تونی هیل برجسته شد ارسال شده در توییتر اعلام کرد: “BankRate.com، یکی از بزرگترین سایت های مالی در وب، اکنون شروع به استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن برخی از محتوای خود کرده است. یک لحظه بزرگ در انتشار وب و سئو.
در حال حاضر محتوای زیادی روزانه تولید می شود. چقدر بیشتر میتوانیم مصرف کنیم، و Google چقدر بیشتر برای خزیدن، فهرستبندی و تصمیمگیری برای رتبهبندی برای یک جستار معین نیاز دارد؟
آیا نمی دانید که Bankrate.com چگونه برای این مقالات رتبه بندی می کند؟ Sistrix تجزیه و تحلیلی انجام داد تا متوجه شود:
برای Bankrate.com، این مورد خاص و زمان فعلی، می توان گفت: بله، کار می کند. بسیاری از مقالات بررسی شده تصادفی در صفحه اول هم برای کلمه کلیدی اصلی و هم برای بسیاری از کلمات کلیدی طولانی دیگر رتبه بندی می شوند.
هوش مصنوعی (AI) اخیراً به یک موضوع داغ تبدیل شده است، به خصوص از زمان راه اندازی ChatGPT در 30 نوامبر. مایکروسافت بینگ قصد دارد ChatGPT را به جستجو اضافه کند. برخی این سوال را مطرح کرده اند که آیا این یک قاتل گوگل است یا خیر.
یک جستجوی سایت در گوگل انجام دهید [“This article was generated using automation technology”] ده ها مقاله CNET را در فهرست گوگل نشان خواهد داد. CNET همچنین به خوانندگان اطمینان می دهد که این مقالات “به طور کامل توسط یک ویرایشگر در هیئت تحریریه ما ویرایش و بررسی شده اند.”
اگر هوش مصنوعی بتواند محتوای مفیدی بنویسد، می توان حدس زد که خوب باشد.
مسئله بالقوه اگر بتوانیم ماشینهایی داشته باشیم و هوش مصنوعی برایمان محتوا بنویسد، حجم محتوایی که میتوان با هزینههای فوقالعاده کم تولید کرد میتواند برای برندها و کسبوکارها تا حدودی هیجانانگیز باشد – محتوای بیشتر برای حداقل سرمایهگذاری شبیه رویاها به نظر میرسد.
در حال حاضر، گوگل محتوا می خواهد توسط مردم، برای مردم اما می توانید استفاده کنید هوش مصنوعی برای ایده ها و در این راه به شما کمک کند. اگر ماشینها و هوش مصنوعی بتوانند محتوا را بنویسند، فکر میکنید فناوری مشابه میتواند محتوای نوشته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کند.
این یک استراتژی جسورانه است. و جامعه SEO می خواستند سیاست های گوگل را در مورد این تلاش ها بدانند.
ارز بانکی تنها مثال از این نیست. CreditCards.com همچنین از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده می کند. خط اول تیم CreditCards.com صفحه نویسنده میگوید: «محتوای منتشر شده تحت این خط نویسنده با استفاده از فناوری اتوماسیون تولید میشود.»
در اسکرین شات آمده است: «این مقاله با استفاده از فناوری خودکار تولید شده و توسط یک ویرایشگر در هیئت تحریریه ما به طور کامل ویرایش و بررسی شده است.»
CNET نیز بی سر و صدا بوده است با استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن مقالات کامل از ابتدا از نوامبر.
بیانیه گوگل در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی. آیا گوگل با خزیدن و رتبه بندی محتوای نوشته شده توسط ماشین ها مشکلی ندارد؟ اگر اینطور نیست، آیا اگر آن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی قبل از انتشار توسط ویراستاران انسانی بررسی شود، آیا گوگل مشکلی ندارد؟
اما، در عین حال، محتوای AI تولید انبوه میتواند برای مصرفکنندگان (وقت خود را برای خواندن چه چیزی صرف کنید؟) و موتورهای جستجو (Google چه محتوایی را باید در جستجو رتبهبندی کند؟) ترسناک باشد.
دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، تکرار کرد برخی از آنچه قبلاً در مورد موضع گوگل در مورد این موضوع گفته شد.
اکنون نمونه های بیشتری از برندهایی را می بینیم که از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده می کنند. Bankrate آخرین نمونه است. برخی از محتوای آن توسط ماشینها نوشته شده است، اما توسط ویراستاران انسانی بررسی میشود.
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.