جدید در زمین موتورهای جستجو
جدید در زمین موتورهای جستجو
چرا ما اهمیت می دهیم. دانستن خطمشیهای هرزنامه و محتوای Google پیشنیاز انجام خدمات سئو و سایر خدمات بازاریابی در جستجوی گوگل است. این یک خطمشی جدید است، اما اصول منطق پشت خطمشی با اکثر خطمشیهای هرزنامه جستجوی Google قبلاً منتشر شده مطابقت دارد. به طور خلاصه، سعی نکنید الگوریتمهای رتبهبندی جستجوی Google را دستکاری کنید و اگر این کار را انجام دهید، در معرض خطر حذف یا کاهش رتبه سایت خود در جستجوی Google هستید.
جریمه. Google گفت اگر این خطمشی جدید را نقض کنید، ممکن است Google نمایش محتوا در جستجو یا برخی از ویژگیهای جستجو را محدود یا حذف کند.
«اگر اقداماتی انجام دهید که هدف آن دور زدن خطمشیهای هرزنامه یا محتوای ما برای جستجوی Google، تضعیف محدودیتهای اعمال شده در محتوا، یک سایت یا یک حساب، یا در غیر این صورت به توزیع محتوایی که حذف شده یا از ظاهر واجد شرایط نیست، ادامه میدهید، ممکن است این کار را انجام دهیم. اقدام مناسب که میتواند شامل محدود کردن یا حذف صلاحیت برای برخی از ویژگیهای جستجوی ما (به عنوان مثال، داستانهای برتر، کشف) باشد. دور زدن شامل ایجاد یا استفاده از چندین سایت یا روشهای دیگر برای توزیع محتوا یا انجام رفتاری است که قبلاً ممنوع بوده است، اما محدود به آن نمیشود.»
سیاست جدید گوگل خط مشی جدید را منتشر کرد اینجا، آمده است:
درباره نویسنده
![]()
گوگل امروز یک خطمشی جدید برای هرزنامه را به خطمشیهای هرزنامه جستجوی خود اضافه کرده است، خطمشی جدید هرزنامه به نام «دور زدن خطمشی» نامیده میشود. به طور خلاصه، اگر راههایی برای دور زدن اقدامات فعلی جلوگیری از هرزنامه پیدا کنید، Google ممکن است در مورد محتوا، سایت یا حساب شما اقدام کند.
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.
منبع: https://searchengineland.com/google-search-adds-new-spam-policy-policy-circumvention-389759
دور زدن سیاست چیست؟ به طور خلاصه، به نظر می رسد هر اقدامی که برای دور زدن سایر سیاست های هرزنامه یا محتوای جستجوی Google انجام می دهید. این شامل ایجاد سایتهای جدید، استفاده از سایتهای دیگر یا روشهای دیگر برای توزیع آن محتوا، شاید در سایتهای شخص ثالث یا راههای دیگر است.