بنابراین، اشتراک گذاری منظم محتوای نوآورانه و استفاده از هشتگ های صحیح مطمئناً می تواند شانس نمایش پروفایل شما در نتایج جستجوی اینستاگرام را افزایش دهد.
آنچه من در مورد آن صحبت می کنم بهینه سازی جستجوهای انجام شده توسط کاربران رسانه های اجتماعی در پلت فرم های رسانه های اجتماعی است که قابلیت جستجو دارند.
راه های زیادی برای استفاده از عملکرد جستجو در توییتر وجود دارد. تو می توانی:
- توییت هایی را از خودتان، دوستان، مشاغل محلی، سرگرمی های معروف، رهبران سیاسی جهانی و بسیاری موارد دیگر پیدا کنید.
- با استفاده از پرس و جوهای جستجو جستجو کنید یا از هشتگ استفاده کنید.
- مکالمات مداوم در مورد اخبار، محصولات، خدمات یا هر علایق شخصی دیگری را دنبال کنید.
برای اثبات آینده کسب و کار مشتریان و راه اندازی آنها برای موفقیت بلندمدت، شروع به بهینه سازی برای جستجو در جایی که مخاطبان هدف آنها هستند - نه فقط در Google، بلکه در پلتفرم های رسانه های اجتماعی - کنید.
در یوتیوب، خریداران احتمالی می توانند برند شما را کشف کنند. همچنین می توانید ویدیوهایی ایجاد کنید که به سؤالات متداول مشتریان پس از خرید محصول یا خدمات پاسخ دهند. از این رو، آن را به یک پلتفرم عالی برای فروش و پس از فروش تبدیل می کند.
بهینه سازی برای جستجو فراتر از موتورهای جستجو
لینکدین مطمئناً یک پلتفرم رسانه اجتماعی است، اما با تمرکز بر تعاملات حرفه ای و همچنین به اشتراک گذاری دانش.
مردم دیگر محدود به جستجو در موتورهای جستجو و دایرکتوری های آنلاین نیستند. ابزارهای متعددی برای ارضای نیاز آنها به اطلاعات در اختیار آنهاست.
لینکدین بزرگترین شبکه حرفه ای جهان در وب است. این یک پلت فرم برای هر کسی است که به دنبال فرصت های شغلی متنوع است، از جمله افرادی با پیشینه های حرفه ای مختلف، مانند صاحبان مشاغل کوچک، دانشجویان و جویندگان کار.
امروزه، سهم قابل توجهی از جستجوهای وب در پلتفرم های رسانه های اجتماعی انجام می شود. بیشتر از شبکه های اجتماعی، این وب سایت ها و برنامه ها جایی هستند که بسیاری از کاربران وب امروزی آگاهانه – یا ناآگاهانه – از طریق هشتگ ها، موضوعات پرطرفدار و موارد مشابه جستجو می کنند.
در سال 2021 وجود داشت 1.21 میلیارد کاربر فعال ماهانه در اینستاگرام متا، بیش از 28 درصد از کاربران اینترنت جهان را تشکیل می دهد. پیش بینی می شود تا سال 2025، تعداد کاربران آن به 1.44 میلیارد افزایش یابد که 31.2 درصد از کاربران جهانی اینترنت را تشکیل می دهد.
جستجوی YouTube سه عنصر اصلی را برای ارائه بهترین نتایج جستجو اولویت بندی می کند:
همانطور که رقابت آنلاین افزایش می یابد، بهترین راه برای انجام درست توسط مشتریان ما این است که اطمینان حاصل کنیم که در حال تلاش برای بهبود دید آنها هستیم، نه فقط در موتورهای جستجو مانند Google، بلکه در پلت فرم های رسانه های اجتماعی که در آن مخاطبان هدف آنها جستجو می کنند.
بهینه سازی برای جستجوی یوتیوب مانند بهینه سازی یک وب سایت است، اما در اینجا محتوا در قالب ویدیویی است. بنابراین، عنوان و توضیحات ویدیوی شما باید بسیار مرتبط باشد تا بتوانند با عبارت جستجوی کاربر مطابقت داشته باشند.
در حالی که ما به اصطلاح "SEO" عادت کرده ایم، زمان آن رسیده است که به جای مفهوم محدود کننده "در مورد "بهینه سازی جستجو" صحبت کنیم.موتور جستجو بهینه سازی." کمپین های جستجو باید به جای اهمیت دادن به نتایج موتورهای جستجو، بر حضور کلی جستجو تمرکز کنند.
علاوه بر این، این پلت فرم به طور گسترده توسط جویندگان کار و استخدام کنندگان استفاده می شود. متخصصان منابع انسانی از آن برای جستجوی سر و بررسی پیشینه متقاضیان استفاده می کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو