اکنون، ستونهای سفارشی ظاهری سطح بالاتر دارد که در واقع معیارها را با انواع تبدیلهای مختلف مرتبط میکند، که شبیه به این است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
اکنون، ستونهای سفارشی ظاهری سطح بالاتر دارد که در واقع معیارها را با انواع تبدیلهای مختلف مرتبط میکند، که شبیه به این است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
به طور کلی معمولا شاهد افزایش CTR هستیم و وقتی به RSA تغییر میدهیم CPLها، به این معنی که در جذب افراد مناسب برای کلیک کردن مؤثر هستند، اما تمایلی به تبدیل نیز ندارند.
این تغییر، فشار جهتگیری Google را به سمت یک SERP تعاملیتر نشان میدهد که آنها در آن برجسته شدهاند جستجو در 22.
لزوماً این نیست که RSA ها همیشه عملکرد بدتری دارند. حسابهایی وجود دارند که RSAها از اعداد ETA قدیمی بهتر عمل میکنند.
در حال حاضر، گوگل در حال گذراندن یک خط خوب بین درآمدزایی است (به هر حال، کارآیی به سود نهایی آنها کمک نمی کند) و تبلیغ کنندگانی که به دنبال تعامل سودآورتر در جاهای دیگر هستند.
آخرین تغییر قابل توجه افزایش پسوندهای تصویر (که اکنون “دارایی” نامیده می شود) بود که گوگل به طور انبوه در پایان سال 2021 روی دسکتاپ منتشر کرد. در حال حاضر، دارایی های تصویر شامل یک گزینه “پویا” است که به طور خودکار از مرتبط ترین تصویر از تصویر استفاده می کند. صفحه فرود مقصد آگهی
برای تبلیغکنندگان، نتیجه این است که در حالی که Google مانع تبلیغات را کم کرده است، ما هنوز هم میتوانیم حسابهای خود را از این طریق متمایز کنیم:
این یک نمای نه چندان مفید ایجاد کرد.
با رفتن به سال 2023، معتقدم مهمترین مهارت برای متمایز کردن خود به عنوان یک متخصص تبلیغات گوگل و گرفتن نتایج بهتر، ترکیبی از تجربه پلتفرم و تفکر انتقادی است.
مسئله واقعی برای من این است که تبلیغکنندگان گزینههای زیادی برای قالبهای تبلیغاتی ندارند. با استفاده از مکانیسمهای پین کردن در رابط کاربری میتوانید ETA را از نظر فنی بازسازی کنید.
همراه با نمای جدید، ستونهای سفارشی عملکرد صفحهگسترده پیشرفتهتری را ارائه میدهند (یعنی گزینههای محاسباتی بیشتری که دورههای زمانی مختلف را با هم مقایسه میکنند). توانایی مقایسه دوره های زمانی برای شناسایی نوسانات و نقاط مشکل بسیار مفید است.
چند نکته در اینجا:
از طرف دیگر، گوگل بهروزرسانیهای گزارشگیری مفیدی را منتشر کرد ستون های سفارشی. آنها تفاوتهای ظریف و انعطافپذیری را در رابط کاربری Google Ads معرفی کردند و بار راهحلهای گزارش خارج از UI را از تبلیغکنندگان گرفتند.
همچنین به این معنی است که تبلیغکنندگان متخصص راههای کمتری برای برتری دادن به کمپینهای خود نسبت به تبلیغاتی که توسط مبتدیان اجرا میشوند، دارند. (به نظر می رسید که کاهش مانع ورود یک موضوع بزرگ برای گوگل در سال 2022 باشد.)
با روند مشابه با RSA، Performance Max بازاریابان را تشویق میکند تا در YouTube، Display، Gmail و Maps به غیر از جستجو، تبلیغ کنند و نشان دهنده کنترل کمتری برای تبلیغکنندگان است زیرا مناقصه و قرار دادن تبلیغات خودکار میشوند.
شاخص هایی را تنظیم کنید تا به خودتان یک نقشه راه پویا از اولویت های شناسایی شده توسط داده ها ارائه دهید. ساخته مورد علاقه من در اینجا یک نگاه ایستا 30 روزه به عملکرد است، صرف نظر از دوره زمانی که در Campaign Manager استفاده می کنید.
در اصل، گوگل راه خود را به اینجا خواهد رساند – کنترل کمتر تبلیغ کننده، CTR بالاتر و CPL بالقوه بالاتر. در اقتصادی با بهرهوری بالا، این خبر خوبی برای تبلیغکنندگان نیست.
سایر به روز رسانی های بزرگ شامل یک فشار بزرگ به سمت حداکثر عملکرد بود. این برنامه که در نوامبر 2021 برای همه تبلیغکنندگان منتشر شد، اکثر حسابهای تجارت الکترونیک را با فشار سنگین Google از خرید هوشمند تسخیر کرده است.
در حالی که داراییهای تصویر اغلب منجر به افزایش CTR میشوند (که منطقی است زیرا تصاویر توجه را به خود جلب میکنند)، من شاهد تفاوت عملکرد زیادی در حسابهای مشتری خود در رابطه با تبدیل نبودم.
این مقاله تجزیه می شود:
قبل از ارتقای ستونهای سفارشی، گزارشهای Google فقط از یک ستون تبدیل پشتیبانی میکرد که به شما امکان میدهد بر اساس کنشهای تبدیل بدون معیارهای مرتبط مانند خرج کردن، بخشبندی کنید.
توصیه میکنم گزینه پویا را غیرفعال کنید، مگر اینکه کاملاً به Google برای انتخاب مناسبترین تصویر از یک صفحه فرود چند تصویری اعتماد داشته باشید.
بیایید با خبر خوب شروع کنیم: ستون های سفارشی بخشی از گزارش زندگی ما را آسان تر کرده اند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
برداشت من این است که بازاریابانی که گامهای گزارشدهی اضافی را برمیداشتند، نسبتاً پیشرفته هستند و اکنون مزایای رقابتی از استفاده کامل از عملکرد وجود دارد.
من با تعداد زیادی تبلیغکننده مواجه شدهام که برای روزهای دستیتر گذشته، پینگ میکنند. ترفند این است که از تجربیات خود استفاده کنیم و انتقادی فکر کنیم. بیایید از ابزارهای محدودی که گوگل در اختیار ما قرار می دهد برای تطبیق تا حد امکان و کار با اتوماسیون استفاده کنیم.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-updates-2022-good-bad-jury-still-out-390323
ممکن است شکاک بگوید که افزودن این قابلیت در UI و حذف نیاز تبلیغکنندگان به ایجاد گزارشهای سفارشی خود، راه دیگری است که Google بدون در نظر گرفتن تجربه، زمین بازی را برای همه بازاریابان جستجو هموار میکند.
اما حسابهایی وجود داشت که هنوز ساختار آنها را بازسازی نکردهایم که در آنها ETAهای قدیمی بدون توجه به آنچه ما تلاش کردیم، عملکرد بهتری از چندین ترکیب RSA داشتند.
در نهایت، سال 2022 سالی است که گوگل به شدت به هوش مصنوعی و یادگیری ماشین گرایش پیدا کرد. زمان نشان خواهد داد که آیا این ابزارها در طول زمان کارآمدتر می شوند یا خیر.
اما این همیشه به یک هشدار منجر می شود که می گوید قدرت تبلیغ شما وحشتناک است، و باعث می شود من شک کنم که توانایی آن برای ارائه محدود است.
با این اوصاف، غروب ETA های گوگل به نفع RSA ها در 30 ژوئن، برای من بزرگترین شکست در به روز رسانی های 2022 بود.
تغییری که بیشترین توجه را به خود جلب کرد (به دلیل خوبی که به اختصار توضیح خواهم داد) تبلیغات متنی گسترش یافته غروب آفتاب بود. این امر تبلیغکنندگان را به سمت تبلیغات جستجوی واکنشگرا (RSA) سوق داد که این پلتفرم در آگوست 2021 اعلام کرد و در جولای 2022 اجرایی شد.
تبلیغ کنندگان می توانند تصاویر را با افزودن آنها در سطح گروه تبلیغاتی یا کمپین کنترل کنند. اگر فقط یک مورد اضافه کنید، گوگل فقط آن مورد را ارائه می کند. مانند هر دارایی دیگری، هیچ تضمینی وجود ندارد که هر بار نشان داده شود.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو