جدید در زمین موتورهای جستجو
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/meta-q3-earnings-ad-revenue-declined-4-but-monthly-users-showing-promise-389112
آنچه متا می گوید. مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیر عامل متا، گفت: “جامعه ما همچنان به رشد خود ادامه می دهد و من از تعامل قوی که ما شاهد پیشرفت در موتور اکتشافی خود و محصولاتی مانند Reels هستیم، خوشحالم.” «در حالی که ما با چالشهای کوتاهمدت درآمد مواجه هستیم، اصول اولیه برای بازگشت به رشد درآمد قویتر وجود دارد. ما با تمرکز بر اولویتبندی و کارایی به سال 2023 نزدیک میشویم که به ما کمک میکند تا در محیط فعلی حرکت کنیم و شرکتی حتی قویتر پیدا کنیم.»
تو عمیق تر می توانید سایت Meta Investor Relations را با اسلایدها و پخش مجدد وبکست بررسی کنید اینجا.
اسناد داخلی شرکت به دست آمده توسط مجله ی وال استریت، نشان می دهد که کاربران اینستاگرام در مجموع 17.6 میلیون ساعت در روز را صرف تماشای Reels می کنند، که کمتر از یک دهم از 197.8 میلیون ساعتی است که کاربران TikTok هر روز در آن پلتفرم صرف می کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. این سه ماهه ناامید کننده مالی برای جستجو و اجتماعی می تواند نشانه ای از یک دام اقتصادی بزرگتر باشد. تبلیغکنندگان باید خود را برای CPCهای بالاتر، کاهش کارکنان و افزایش هزینهها آماده کنند.
درباره نویسنده