درآمد تبلیغات و جستجو در این دوره 3.4 درصد افزایش یافته و به بیش از 3 میلیارد دلار رسیده است، از جمله هزینه های جذب ترافیک که مایکروسافت به ناشران می پردازد. این شرکت این افزایش را به افزایش حجم جستجو و خرید Xandr، یک پلت فرم خرید تبلیغاتی که از AT&T خریداری کرد، نسبت داد.
چرا ما اهمیت می دهیم. دلیلی وجود نداشت که مایکروسافت به قول خود مبنی بر کاهش هزینه های تبلیغاتی در زمان انتشار درآمد در سه ماهه گذشته، نپذیرفت. این شرکت رشد تک رقمی کم را پیشبینی کرد و تحویل داد.
جدید در زمین موتورهای جستجو