رشد مشتری درآمد تمام سال سمروش را 35 درصد در سال 2022 به 254.3 میلیون دلار افزایش داد که از 188.0 میلیون در سال 2021 افزایش یافت.
شرکت از نظر مالی قوی است. سرمایه گذاری های نقدی و کوتاه مدت در پایان سال 2022 بالغ بر 237.5 میلیون دلار بود.
تو عمیق تر سمروش نتایج مالی سه ماهه چهارم و سال 2022 را اعلام کرد.
منبع: https://searchengineland.com/semrush-financial-results-full-year-2022-394392
چرا ما اهمیت می دهیم. این نتایج مالی از Semrush تأیید می کند که همچنان تقاضای زیادی برای پلتفرم های SEO و SEO وجود دارد. همچنین، این شرکت دارای پول نقد است و انتظار دارد در سال آینده به سودآوری برسد. این بدان معناست که زیان های سال 2022 عملیات جاری شرکت را به خطر نمی اندازد.
این شرکت همچنین گزارش داد که جابجایی موفقیت آمیز حدود 600 کارمند خود را که قبل از حمله این کشور به اوکراین در سال گذشته در روسیه مستقر بودند، به مکان های اداری جدید (اسپانیا، هلند، آلمان، ارمنستان، صربستان، قبرس و جمهوری چک).
فقط «تنظیم دقیق جزئی» باید به مشتریان Semrush در جستجوی مبتنی بر چت کمک کند. یوجین لوین، رئیس Semrush در پاسخ به سوال یک تحلیلگر در مورد موتورهای جستجو، “خروجی های (جستجوی رابط چت) در واقع بسیار شبیه به آنچه در صورت تلاش برای تولید (یک) قطعه برجسته بر اساس چند مقاله برتر اتفاق می افتد است. انتقال به رابط های چت او اضافه کرد:
- بنابراین از نقطه نظر فنی، بهینه سازی برای این بسیار شبیه بهینه سازی برای قطعه های برجسته است، که [we have helped] مردم برای مدت بسیار طولانی انجام دهند. و در واقع، ما شاهد تقاضای زیادی برای آن ویژگیها و پشتیبانی از قطعه ویژگی ردیابی خود، و همچنین توصیههای پیشگیرانه در مورد اینکه چگونه افراد میتوانند… در آن قطعه ویژگیها ذکر شوند، دیدهایم.
- در این مرحله، ما نمی دانیم اجرای نهایی (نتایج جستجو) چه خواهد بود. ما فقط چند نمونه را دیدهایم که رویکرد آنها را در این مورد پیادهسازی کردهاند، که به نظر من بسیار کاربرپسند است.»
کارمندان سمروش سال را با بیش از 1300 کارمند و بیش از 200 پیمانکار به پایان رساند.
مشتریان. Semrush 13,000 مشتری در سال 2022 اضافه کرد و سال را با 95,000 مشتری پرداخت کننده به پایان رساند که از 82,000 مشتری در سال 2021 افزایش داشت.
این شرکت همچنین گزارش داد که پلتفرم آن بیش از 800000 کاربر فعال رایگان دارد که نسبت به سال گذشته بیش از 50 درصد رشد داشته است و شاهد «سطوح رکورد ثبت نام مشتریان جدید و آزمایشات» بوده است.
Semrush انتظار دارد در سال 2023 به سود خود دست یابد یا سود کمی نشان دهد. در سال 2022 33.8 میلیون دلار از دست داد.