لیست کامل ویژگی های خرید جدید اعلام شده در رویداد Search On امسال را اینجا ببینید.
تعطیلات از لحاظ تاریخی درآمد بیشتری را برای پلتفرم های تبلیغاتی به همراه دارد، اما با اقتصاد نامطمئن، امسال همه حدس می زنند.
درآمد سه ماهه سوم گوگل امروز منتشر شد و برای جستجو، یوتیوب و تبلیغات، یک "مه" بزرگ در سراسر صفحه بود. بیا یک نگاهی بیندازیم.
فیلیپ شیندلر، CBO، گوگل می گوید: گوگل همچنین شاهد عقب نشینی های تبلیغاتی در دسته های وام مسکن، وام و رمزنگاری بود.
آنچه گوگل گفت ساندار پیچای، مدیر عامل آلفابت و گوگل، گفت: «ما تمرکز خود را بر مجموعه ای واضح از اولویت های محصول و کسب و کار بیشتر می کنیم. اعلان های محصولی که فقط در یک ماه گذشته انجام داده ایم به وضوح نشان داده اند، از جمله پیشرفت های قابل توجهی در جستجو و Cloud، با استفاده از هوش مصنوعی، و روش های جدید برای کسب درآمد از YouTube Shorts. ما بر روی سرمایه گذاری مسئولانه در بلندمدت و پاسخگویی به محیط اقتصادی متمرکز هستیم.
تو عمیق تر می توانید گزارش درآمد را از Alphabet مشاهده کنید اینجا.
کل درآمدها درآمد سه ماهه سوم 69.1 میلیارد دلار بود که نسبت به سال قبل 6 درصد رشد داشت.
آیا تبلیغ کنندگان مقصر هستند؟ ممکن است تبلیغ کنندگان و شرکت ها در بحبوحه افزایش تورم و نرخ های بهره، بودجه خود را عقب بکشند. در هر دو سه ماهه سوم سال مالی 22 گوگل و سه ماهه اول سال مالی 23 مایکروسافت، رهبری این کاهش را به دلیل عقب نشینی تبلیغ کنندگان عنوان کرد. ایمی هود، مدیر مالی مایکروسافت، به تحلیلگران گفت: «کاهش هزینه های تبلیغاتی مشتری، که در اواخر سه ماهه نیز ضعیف شد، بر جستجو در تبلیغات و راه حل های بازاریابی لینکدین تأثیر گذاشت».
نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد