یوتیوب. درآمد یوتیوب حدود 2 درصد کاهش یافت و از 7.21 میلیارد دلار به 7.07 میلیارد دلار رسید. برای درک این موضوع، تحلیلگران انتظار افزایش حداقل 3 درصدی را داشتند. این اولین کاهش از زمانی است که گوگل گزارشدهی را آغاز کرد
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/google-fy22-q3-earnings-youtube-earnings-down-ad-revenue-up-advertisers-pulling-back-389074
آنچه گوگل گفت ساندار پیچای، مدیر عامل آلفابت و گوگل، گفت: «ما تمرکز خود را بر مجموعه ای واضح از اولویت های محصول و کسب و کار بیشتر می کنیم. اعلانهای محصولی که فقط در یک ماه گذشته انجام دادهایم به وضوح نشان دادهاند، از جمله پیشرفتهای قابل توجهی در جستجو و Cloud، با استفاده از هوش مصنوعی، و روشهای جدید برای کسب درآمد از YouTube Shorts. ما بر روی سرمایه گذاری مسئولانه در بلندمدت و پاسخگویی به محیط اقتصادی متمرکز هستیم.
چرا ما اهمیت می دهیم. سه ماهه سوم رشد آهسته ای را نشان داد، که می تواند هشداری برای تبلیغ کنندگان باشد که کاهش بیشتر بودجه و CPC های بالاتر ممکن است در افق باشد. Google بر قرار دادن YouTube Shorts و CTV تاکید کرد، بنابراین آنها می توانند به آنچه که در راه است اشاره کنند.