درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/driving-sem-success-lessons-learned-from-1-billion-in-ad-spend-387245
در مثالی که ارائه میدهند، مارک توضیح میدهد که در حالی که دکمه ارسال منجر به ارسال فرمهای بیشتری میشود، دکمه see بسته بیشترین فروش را در هر بازدید از صفحه به همراه داشت و در نهایت 33 درصد برنده شد.
4. املاک خود را بهینه کنید

آزمایش این روش منجر به افزایش 121 درصدی در فروش و تنها 9 درصدی افزایش CPA برای مارک و تیمش شد.
5. تجربه را شخصی کنید

یکی از زمینههایی که مارک و تیمش مشاهده میکنند که بسیاری از برندها از هم پاشیده میشوند، عدم استفاده کامل از املاک ارائه شده در نتایج جستجوی پولی است.
استفاده از اتوماسیون و بهینهسازی همهکانال برای ملاقات با مشتری در هر مرحله از سفر خرید، راه رو به جلو است، بهویژه با از دست دادن کوکیها و سایر دادههای شخص ثالث.
او پیشنهاد می کند چندین موقعیت برند را آزمایش کنید.