هنگامی که درخواست نمایه سازی می کنید، یکی از دو مورد ممکن است رخ دهد:
- URL می شود “خزیده شده – در حال حاضر نمایه نشده است”
- نمایه سازی موقت
اکثر وب سایت ها نیازی به نگرانی در این مورد ندارند. در واقع، گری ایلیس از گوگل، این ادعا را دارد که احتمالاً این کار را انجام داده است 90 درصد وب سایت ها نیازی نیست به بودجه خزیدن فکر کنید. اغلب به عنوان یک مشکل برای وب سایت های سازمانی در نظر گرفته می شود.
هنگامی که شما یک وب سایت دارید، داشتن لینک های داخلی از یک صفحه به صفحه دیگر بسیار مهم است.
می توانید تعداد لینک های داخلی صفحات را از طریق خزنده هایی مانند Screaming Frog و Sitebulb بررسی کنید.
برای نشان دادن، اگر وب سایت شما:
- URL ها را با پارامترها کپی می کند.
- با و بدون اسلش های بعدی حل می شود.
- در HTTP و HTTPS موجود است.
- محتوا را از چندین زیر دامنه (به عنوان مثال، و
این سوال خوبی است و پاسخ این است که نمی تواند.
گوگل در مورد کیفیت صفحه بر اساس سایر صفحات موجود در دامنه فرض می کند. طبقه بندی آنها نیز بر اساس الگوهای URL و معماری وب سایت است.
سرور شما همچنین می تواند در نحوه تخصیص بودجه توسط گوگل برای خزیدن وب سایت شما مهم باشد.
از سوی دیگر، کارآیی خزیدن میتواند بر وبسایتها در هر اندازه تأثیر بگذارد. نادیده گرفته شده، می تواند منجر به مشکلاتی در مورد نحوه خزیدن و پردازش گوگل در وب سایت شود.
اما عوامل دیگری می تواند مانع از خزیدن و فهرست بندی گوگل در صفحه شود، از جمله:
- مشکلات سرور و مشکلات فنی در محل که توانایی خزیدن Google را محدود یا ممانعت می کند.
- مسائل مربوط به خود صفحه، مانند کیفیت.
داشتن یک ساختار وب سایت سازمان یافته و منطقی با لینک های داخلی بهترین راه برای بهینه سازی وب سایت شماست.
این امکان وجود دارد که صفحاتی با الگوهای URL مشابه یا صفحاتی که در مناطق مشابه معماری سایت قرار دارند، در مقایسه با سایر محتوایی که اهداف و کلمات کلیدی کاربر مشابهی را هدف قرار میدهند، دارای ارزش پیشنهادی پایینی باشند.
اما اگر در این مورد مشکل دارید، یکی از راههای اطمینان از اتصال تمام صفحات داخلی این است که با استفاده از نقشههای سایت HTML به عمق خزیدن هک کنید.
اگر ببینید “کشف – در حال حاضر نمایه نشده است” در کنسول جستجوی گوگل، به این معنی است که گوگل از URL آگاه است، اما هنوز آن را خزیده و ایندکس نکرده است.
علل احتمالی عبارتند از:
- عمق محتوای اصلی
- ارائه.
- سطح محتوای پشتیبانی
- منحصر به فرد بودن محتوا و دیدگاه های ارائه شده.
- یا حتی مسائل دستکاری بیشتر (به عنوان مثال، محتوا با کیفیت پایین است و به طور خودکار تولید می شود، چرخانده می شود، یا مستقیماً محتوای از قبل ایجاد شده را کپی می کند).
… در این صورت ممکن است مشکلات تکراری داشته باشید که بر فرضیات Google در اولویت خزیدن بر اساس فرضیات گستردهتر سایت تأثیر میگذارد.
اگر سرور شما بیش از حد بارگیری شده است و خیلی کند پاسخ می دهد، ممکن است مشکلات خزیدن ایجاد شود. در این صورت، Googlebot نمیتواند به صفحه دسترسی پیدا کند و در نتیجه برخی از محتوای شما خزیده نمیشود.
اینجاست که واژگان ممکن است گیج کننده شوند. از من پرسیده شده است، “اگر هنوز خزیده نشده است، گوگل چگونه می تواند کیفیت صفحه را تعیین کند؟”
در نتیجه، انتقال این صفحات از “آگاهی” به صف خزنده می تواند بر اساس عدم کیفیتی که در صفحات مشابه پیدا کرده اند، از اولویت خارج شود.
این یک راه حل واضح است و در اکثر موارد مشکل را حل می کند.
لزوماً به این معنی نیست که صفحه هرگز پردازش نخواهد شد. همانطور که اسناد آنها می گوید، آنها ممکن است بعداً بدون هیچ تلاش اضافی از طرف شما به آن مراجعه کنند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/understanding-resolving-discovered-currently-not-indexed-392659
هر دو نشانه مشکلات اساسی هستند.
Crawl Budget مکانیزمی است که اغلب در سئو درک نشده است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.