درگیر درخواست‌های مالکیت جعلی برای نمایه کسب‌وکار Google خود نشوید

افزایش ادعاهای جعلی مطابق با مقداری در جامعه سئوی محلی، تعداد درخواست های تقلبی برای ادعا و مالکیت لیست های کسب و کار افزایش یافته است. “من می بینم که تعداد زیادی درخواست مالک از هواپیماربایان دریافت می شود، آیا همه شما همین را می بینید؟” از بن فیشر پرسید.

جدید در زمین موتورهای جستجو

در واقع، سایر سئوکاران محلی مشاهده مشابه در سایت را تایید کردند انجمن ها. در اینجا فقط چند مورد از پاسخ ها آورده شده است:

مراقب باش. بنابراین مراقب چنین ادعاهای ساختگی مالکیت باشید و مطمئن شوید که شخصی که ادعا می کند مالک یا مدیر واقعی کسب و کار است. اگر مطمئن نیستید، بهتر است درخواست را رد کنید تا آن را بپذیرید. اگر شخص نامناسبی به فهرست کسب و کار شما دسترسی پیدا کند، می تواند فهرست شما را حذف کند یا وب سایت، شماره تلفن یا بدتر از آن را تغییر دهد.

نمایه های کسب و کار Google می تواند توسط مالک یا مدیر کسب و کار در Google Maps یا در جستجوی Google ادعا شود. وقتی شخصی ادعای مالکیت فهرست نمایه کسب و کار Google را مطرح می‌کند و اگر آن کسب‌وکار قبلاً توسط شخصی ادعا شده است، مالکان فعلی ایمیلی دریافت می‌کنند که از آنها می‌پرسد آیا درخواست مالکیت جدید را تأیید یا رد می‌کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. کلاهبرداری های آنلاین زیادی وجود دارد، به خصوص با جستجوی گوگل و نقشه های گوگل. بنابراین قرار گرفتن در بالای این کلاهبرداری ها مهم است تا کمتر قربانی این کلاهبرداری ها شوید. از لیست های کسب و کار خود مطلع باشید و مطمئن شوید که اطلاعات به روز و دقیق هستند. و هرگز اجازه دسترسی به نمایه کسب و کار Google خود را به کسی که نمی شناسید و به آن اعتماد ندارید ندهید.


بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/dont-fall-for-fake-ownership-requests-for-your-google-business-profile-389691درباره نویسنده