
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
دلیلش این است: وقتی اینترنت مملو از محتوای ناخواسته باشد، هیچ کس برنده نمی شود. مانند خود اینترنت، هوش مصنوعی نیز فناوری است که می تواند برای بهبود اوضاع یا بدتر کردن اوضاع استفاده شود. انسان ها تصمیم می گیرند که کدام مسیر را طی کنیم. ما می توانیم از اینترنت و هوش مصنوعی برای ایجاد چیزهای بی اهمیت استفاده کنیم. ما همچنین می توانیم از آنها برای رفع موانع موجود در مسیر پتانسیل خلاقانه گسترده خود استفاده کنیم. فناوری یک توانمندساز است. ما باید نحوه استفاده از آن را انتخاب کنیم. در هر مقاله ای که می نویسیم و هر پیوندی که به اشتراک می گذاریم، باید از خود بپرسیم: آیا این قسمت از محتوا ارزش افزوده دارد یا فقط فضا را پر می کند؟
دیو روگنموسر، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Jasper، آن را به خوبی در یک بیان کرده است گروه کاربری جاسپر چند روز قبل. او در پاسخ به پرسش هایی درباره هوش مصنوعی و به روزرسانی جدید گوگل، نوشت: «اگر محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی شما کیفیت پایینی داشته باشد و به خوانندگان کمکی نکند، دچار مشکل می شود. اگر محتوای نوشتاری HUMAN شما کیفیت پایینی داشته باشد و به خوانندگان کمکی نکند، دچار مشکل می شود. چگونه مطمئن می شوید که ایمن هستید؟ خواننده مورد نظر خود را عمیقا بشناسید. محتوایی بنویسید که نیازهای آنها را برطرف کند و به سؤالات آنها پاسخ دهد.»
داشتن مشوق هایی مانند توزیع بهتر برای محتوای با کیفیت بالاتر به بالا بردن سطح استفاده بهتر از هوش مصنوعی مولد کمک می کند. استفاده از هوش مصنوعی به عنوان ابزاری در زمینه های خلاقانه هنوز در روزهای اولیه خود است. این لحظاتی است که در آن می توانیم گرد هم آییم تا استانداردهایی را که می خواهیم ببینیم، شکل دهیم. استانداردها در طول زمان تکامل می یابند و بهبود می یابند، و با آنها، نمونه های جدیدی از اینکه چگونه هوش مصنوعی می تواند پتانسیل خلاق را باز کند، خواهیم دید.
در حال حاضر مقالات بسیار خوبی در مورد اینکه چگونه نوشته های خود را برای آخرین به روز رسانی گوگل پایه گذاری کنید، وجود دارد. دستورالعمل های گوگل در اینجا کاملاً واضح است. از نوشتن در مورد موضوعاتی که خارج از تخصص اصلی سایت شما هستند، صرفاً به این دلیل که فکر می کنید آهنربای ترافیک هستند، خودداری کنید. محتوای گروهی ایجاد نکنید که فقط آنچه قبلا گفته شده را تکرار کند. محتوای خلاصه و سطحی ننویسید که هرگز به وعده خود عمل نمی کند. دنبال تعداد کلمات دلخواه نباشید. بدون در نظر گرفتن این موارد، اینها هسته اصلی نوشتن خوب هستند. اکنون، موضوع محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز مطرح است. گوگل اشاره می کند که سازندگان نباید از «اتوماسیون گسترده برای تولید محتوا در بسیاری از موضوعات» استفاده کنند. این برای برخی تفسیرها باز است، بنابراین اجازه دهید یک گام عمیق تر به آنچه فکر می کنیم استفاده خوب از هوش مصنوعی در تولید محتوا است برویم.
اما مزارع محتوا برای مصرف کنندگان و نویسندگان به طور یکسان بد هستند. و در نتیجه، آنها به قابلیت اطمینان موتورهای جستجو و آینده هوش مصنوعی نیز آسیب زیادی وارد می کنند. شکی در آن نیست نوشتن خود را با هوش مصنوعی سریع تر انجام می دهید، اما ما نمی توانیم در اینجا طرح را از دست بدهیم. مزیت کارآمدتر شدن در نوشتن این نیست که می توانید ناگهان دو برابر محتوای بیشتری تولید کنید. برعکس، مزیت کارآمدتر شدن این است که دو برابر فضای بیشتری در روز و ذهن خود برای پیگیری و توسعه ایده های اصلی داشته باشید. اگر درست از آن استفاده کنید، هوش مصنوعی باید پتانسیل خلاقانه را باز کند و سازندگان محتوا را از چرخه همستر محتوا خارج کند و به مسیر استراتژیک تر و سرمقاله ای برود. انتشار محتوای مفید Google در 9 سپتامبر 2022 کامل شد، و در حالی که ما هنوز منتظریم ببینیم چگونه در رتبه بندی ظاهر می شود، هدف ما در اینجا چیزی است که ما از آن پشتیبانی می کنیم. همه ما خواهان اینترنت با محتوای با کیفیت تر و نویسندگانی هستیم که انگیزه داشته باشند و بتوانند بهترین های خود را خلق کنند.
گوگل تلاش کرده است تا این تصور را که محتوای بیشتر مطمئن ترین مسیر برای ترافیک بیشتر است، از بین ببرد. تیم آنها در به روزرسانی پس از به روزرسانی مشخص کرده است که کیفیت، هدف، ساختار و قدرت بسیار بیشتر از حجم اهمیت دارد. با این حال، شرکت ها همچنان محتوایی را تولید می کنند که انگار مسابقه ای برای پوشش آخرین کلمه کلیدی است. برای تیپ «محتوای بیشتر»، هوش مصنوعی جذابیت آشکاری دارد. این به شما کمک می کند تا در تولید محتوا با کارایی بیشتری حرکت کنید، بنابراین جهش سختی نیست که فرض کنیم این بدان معناست که می توانید و باید به طور تصاعدی خروجی محتوای خود را افزایش دهید.
آیا می توانید یک مقاله کامل با استفاده از دستورات هوش مصنوعی بدون یک فکر اصلی بنویسید؟ شاید. آیا محتوای حاصل کم عمق و اتلاف وقت همه خواهد بود؟ قطعا. ابزارهای هوش مصنوعی مانند ابزارهای موجود در پلتفرم محتوای جاسپر برای کمک به مردم در انتقال ایده های خود ساخته شده اند. اما شما باید ایده های اصلی داشته باشید تا این مشارکت کار کند. هوش مصنوعی زمانی بهترین کار را انجام می دهد که به شما کمک می کند موانع رایجی را که نویسندگان با آن روبرو هستند از بین ببرید: برای مثال، یک پاراگراف انتقالی را پیشنهاد کنید، یا خطی را که به نظر نمی رسد درست انجام دهید، بازنویسی کنید. هر هفته نویسندگان و سازندگان محتوا زمان گرانبهایی را که در کار خود گیر کرده اند از دست می دهند. به این فکر کنید که چه تعداد کتاب نانوشته مانده اند و چه تعداد ایده باقی مانده است که در یک سند دیجیتالی در جایی پژمرده شده اند، زیرا مبتکران آنها گیر کرده و دور شده اند. اینجاست که هوش مصنوعی می درخشد.
به طور مشابه، دستیاران محتوای هوش مصنوعی - حداقل به شکل امروزی - قرار نیست برای شما تحقیق کنند. آنها به شما کمک می کنند تا آنچه را که از تحقیقات خود آموخته اید را در یک مقاله، ایمیل یا پست به خوبی نوشته شده بسته بندی کنید. خبر خوب این است که زمانی که با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن محتوای خود صرفه جویی می کنید، می تواند برای تحقیقات عمیق تر برای تقویت محتوای محتوا صرف شود. تحقیق یا تجربه دست اول چیزی است که یک مقاله کم عمق و خلاصه را به مقاله ای از محتوا تبدیل می کند.
من قبلاً در دانشگاه بوستون یک دوره نویسندگی تدریس می کردم. یکی از رایج ترین اشتباهاتی که در مقالات دیدم این بود که دانش آموزی به جای مطالعه اصلی، ویکی پدیا یا گوگل را به عنوان منبع یک مرجع خاص ذکر می کرد. من هنوز این رفتار را همیشه در نوشتن تجارت امروز می بینم. بازاریابان محتوا به جای منبع اصلی، Statistica یا وبلاگ دیگری را ذکر می کنند. در جمع آوری آمار، آنها ابتدا می نویسند و بعداً به جای شروع تحقیق، شواهدی را اضافه می کنند. این منجر به آمارهای انتخاب شده از گیلاس می شود که اغلب قدیمی هستند یا از یک مجموعه نمونه استفاده نادرست هستند.