در اینجا آمده است که چگونه به روزرسانی محتوای مفید Google هوش مصنوعی را بهتر می کند
انتشار: شهریور 28، 1401
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404

در اینجا آمده است که چگونه به روزرسانی محتوای مفید Google هوش مصنوعی را بهتر می کند

درباره نویسنده

گوگل مدت هاست که از تولیدکنندگان محتوا خواسته است که نوشتن محتوا برای موتورهای جستجو را متوقف کنند و شروع به نوشتن آن برای مردم کنند. اما فشار برای رتبه بندی در نوشتن کسب و کار همیشه وجود دارد، و علیرغم توصیه های خود گوگل، سازندگان هنوز در تلاشند تا برخی از کدهای سئوی کونامی را در نحوه نوشتن و ساختار محتوا شکست دهند. اکنون چندین دهه است که به صورت حرفه ای می نویسم و \u200b\u200bهر گونه تغییری را دیده ام: اهداف خاص برای طول کلمه، فراوانی بیش از حد در آهنگ انتشار. شما به آن می گویید. وقتی آن حلقه های تخیلی را انتخاب کنید و ضرب الاجل های تنگاتنگ و کمبود منابع را اضافه کنید، احتمالاً خواهید دید که حتی با مهارت ترین و بهترین نویسندگان نیز انتخاب های بدی انجام می دهند.

به روزرسانی جدید Google می گوید که مقاله های دارای «اتوماسیون گسترده» احتمالاً مفید نیستند و ما موافق هستیم. اگر به محتوای خود نگاه می کنید و هوش مصنوعی بیشتر آن را نوشته است، احتمالاً از هوش مصنوعی به خوبی استفاده نکرده اید. هیچ خط مشخصی وجود ندارد که حجم قابل قبولی از جملات به کمک هوش مصنوعی را در یک مقاله مشخص کند، اما اینجاست که قضاوت خوب انسان وارد می شود. به طور مشابه، هر خط پیشنهادی هوش مصنوعی را همانطور که هست نگیرید. اگر مسدود شده اید، پیشنهاداتی را ارائه دهید، سپس آنها را نگه دارید یا آنها را تغییر دهید تا کار کنند. نکته این است که اجازه ندهید بلوک نویسنده شما را از انتقال یک ایده یا آموزش افراد در مورد یک موضوع به روشی که به طور منحصر به فرد صلاحیت انجام آن را دارید، باز دارد.

برای تحقیقات خود به هوش مصنوعی تکیه نکنید

در جاسپر، یک پلتفرم محتوای هوش مصنوعی، ما تعداد کمی از اینها را شنیدیم. برخی از سؤالات از سوی کاربران ما مطرح شد که روزانه به جاسپر برای کمک به شکل دادن به ایده ها، بسته بندی مجدد محتوای آنها در قالب های مختلف و به طور کلی از بلوک نویسنده متکی هستند. برخی دیگر از عموم مردم یا صاحب نظرانی بودند که در تلاش برای کشف جایگاه هوش مصنوعی در دنیای خلاق هستند. ما به هر یک از آنها و شما می گوییم که به روز رسانی محتوای مفید Google چیز خوبی است. این یک چیز خوب برای اینترنت به طور گسترده است، و این یک چیز خوب برای تکامل بلندمدت هوش مصنوعی در تولید محتوا است.

تقریباً به محض اینکه اخباری در مورد آخرین الگوریتم گوگل منتشر شد، به روزرسانی ای که از «محتوای اصلی و مفید» حمایت می کند، این سؤالات شروع به پخش کردند: آیا این ابزارهای محتوای هوش مصنوعی را هدف قرار می دهد؟ آیا این نشان دهنده پایان هوش مصنوعی در تولید محتوا است؟

جدید در زمین موتورهای جستجو

Jasper یک پلت فرم محتوای هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند تا بلوک نویسنده را به موفقیت برسانید، تصاویر اصلی ایجاد کنید و محتوای خود را برای قالب ها، زبان ها و آهنگ های مختلف تنظیم کنید. بیش از 70 هزار مشتری که توسط Inc 5000 به عنوان یکی از سریع ترین شرکت های خصوصی در حال رشد آمریکا شناخته می شود، از جمله فریلنسرهای انفرادی و شرکت های بزرگ، از Jasper برای تولید محتوای باکیفیت، بدون سرقت ادبی و بسیار کارآمدتر استفاده می کنند. بیشتر بیاموزید و خودتان آن را در Jasper.ai امتحان کنید



منبع: https://searchengineland.com/heres-how-googles-helpful-content-update-is-going-to-make-ai-better-387870

دلیلش این است: وقتی اینترنت مملو از محتوای ناخواسته باشد، هیچ کس برنده نمی شود. مانند خود اینترنت، هوش مصنوعی نیز فناوری است که می تواند برای بهبود اوضاع یا بدتر کردن اوضاع استفاده شود. انسان ها تصمیم می گیرند که کدام مسیر را طی کنیم. ما می توانیم از اینترنت و هوش مصنوعی برای ایجاد چیزهای بی اهمیت استفاده کنیم. ما همچنین می توانیم از آنها برای رفع موانع موجود در مسیر پتانسیل خلاقانه گسترده خود استفاده کنیم. فناوری یک توانمندساز است. ما باید نحوه استفاده از آن را انتخاب کنیم. در هر مقاله ای که می نویسیم و هر پیوندی که به اشتراک می گذاریم، باید از خود بپرسیم: آیا این قسمت از محتوا ارزش افزوده دارد یا فقط فضا را پر می کند؟

دیو روگنموسر، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Jasper، آن را به خوبی در یک بیان کرده است گروه کاربری جاسپر چند روز قبل. او در پاسخ به پرسش هایی درباره هوش مصنوعی و به روزرسانی جدید گوگل، نوشت: «اگر محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی شما کیفیت پایینی داشته باشد و به خوانندگان کمکی نکند، دچار مشکل می شود. اگر محتوای نوشتاری HUMAN شما کیفیت پایینی داشته باشد و به خوانندگان کمکی نکند، دچار مشکل می شود. چگونه مطمئن می شوید که ایمن هستید؟ خواننده مورد نظر خود را عمیقا بشناسید. محتوایی بنویسید که نیازهای آنها را برطرف کند و به سؤالات آنها پاسخ دهد.»

داشتن مشوق هایی مانند توزیع بهتر برای محتوای با کیفیت بالاتر به بالا بردن سطح استفاده بهتر از هوش مصنوعی مولد کمک می کند. استفاده از هوش مصنوعی به عنوان ابزاری در زمینه های خلاقانه هنوز در روزهای اولیه خود است. این لحظاتی است که در آن می توانیم گرد هم آییم تا استانداردهایی را که می خواهیم ببینیم، شکل دهیم. استانداردها در طول زمان تکامل می یابند و بهبود می یابند، و با آنها، نمونه های جدیدی از اینکه چگونه هوش مصنوعی می تواند پتانسیل خلاق را باز کند، خواهیم دید.

چگونه از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای باکیفیت و اصلی استفاده کنیم

در حال حاضر مقالات بسیار خوبی در مورد اینکه چگونه نوشته های خود را برای آخرین به روز رسانی گوگل پایه گذاری کنید، وجود دارد. دستورالعمل های گوگل در اینجا کاملاً واضح است. از نوشتن در مورد موضوعاتی که خارج از تخصص اصلی سایت شما هستند، صرفاً به این دلیل که فکر می کنید آهنربای ترافیک هستند، خودداری کنید. محتوای گروهی ایجاد نکنید که فقط آنچه قبلا گفته شده را تکرار کند. محتوای خلاصه و سطحی ننویسید که هرگز به وعده خود عمل نمی کند. دنبال تعداد کلمات دلخواه نباشید. بدون در نظر گرفتن این موارد، اینها هسته اصلی نوشتن خوب هستند. اکنون، موضوع محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز مطرح است. گوگل اشاره می کند که سازندگان نباید از «اتوماسیون گسترده برای تولید محتوا در بسیاری از موضوعات» استفاده کنند. این برای برخی تفسیرها باز است، بنابراین اجازه دهید یک گام عمیق تر به آنچه فکر می کنیم استفاده خوب از هوش مصنوعی در تولید محتوا است برویم.

هوش مصنوعی باید شریک شما باشد، نه جایگزین شما

اما مزارع محتوا برای مصرف کنندگان و نویسندگان به طور یکسان بد هستند. و در نتیجه، آنها به قابلیت اطمینان موتورهای جستجو و آینده هوش مصنوعی نیز آسیب زیادی وارد می کنند. شکی در آن نیست نوشتن خود را با هوش مصنوعی سریع تر انجام می دهید، اما ما نمی توانیم در اینجا طرح را از دست بدهیم. مزیت کارآمدتر شدن در نوشتن این نیست که می توانید ناگهان دو برابر محتوای بیشتری تولید کنید. برعکس، مزیت کارآمدتر شدن این است که دو برابر فضای بیشتری در روز و ذهن خود برای پیگیری و توسعه ایده های اصلی داشته باشید. اگر درست از آن استفاده کنید، هوش مصنوعی باید پتانسیل خلاقانه را باز کند و سازندگان محتوا را از چرخه همستر محتوا خارج کند و به مسیر استراتژیک تر و سرمقاله ای برود. انتشار محتوای مفید Google در 9 سپتامبر 2022 کامل شد، و در حالی که ما هنوز منتظریم ببینیم چگونه در رتبه بندی ظاهر می شود، هدف ما در اینجا چیزی است که ما از آن پشتیبانی می کنیم. همه ما خواهان اینترنت با محتوای با کیفیت تر و نویسندگانی هستیم که انگیزه داشته باشند و بتوانند بهترین های خود را خلق کنند.


گوگل تلاش کرده است تا این تصور را که محتوای بیشتر مطمئن ترین مسیر برای ترافیک بیشتر است، از بین ببرد. تیم آنها در به روزرسانی پس از به روزرسانی مشخص کرده است که کیفیت، هدف، ساختار و قدرت بسیار بیشتر از حجم اهمیت دارد. با این حال، شرکت ها همچنان محتوایی را تولید می کنند که انگار مسابقه ای برای پوشش آخرین کلمه کلیدی است. برای تیپ «محتوای بیشتر»، هوش مصنوعی جذابیت آشکاری دارد. این به شما کمک می کند تا در تولید محتوا با کارایی بیشتری حرکت کنید، بنابراین جهش سختی نیست که فرض کنیم این بدان معناست که می توانید و باید به طور تصاعدی خروجی محتوای خود را افزایش دهید.

آیا می توانید یک مقاله کامل با استفاده از دستورات هوش مصنوعی بدون یک فکر اصلی بنویسید؟ شاید. آیا محتوای حاصل کم عمق و اتلاف وقت همه خواهد بود؟ قطعا. ابزارهای هوش مصنوعی مانند ابزارهای موجود در پلتفرم محتوای جاسپر برای کمک به مردم در انتقال ایده های خود ساخته شده اند. اما شما باید ایده های اصلی داشته باشید تا این مشارکت کار کند. هوش مصنوعی زمانی بهترین کار را انجام می دهد که به شما کمک می کند موانع رایجی را که نویسندگان با آن روبرو هستند از بین ببرید: برای مثال، یک پاراگراف انتقالی را پیشنهاد کنید، یا خطی را که به نظر نمی رسد درست انجام دهید، بازنویسی کنید. هر هفته نویسندگان و سازندگان محتوا زمان گرانبهایی را که در کار خود گیر کرده اند از دست می دهند. به این فکر کنید که چه تعداد کتاب نانوشته مانده اند و چه تعداد ایده باقی مانده است که در یک سند دیجیتالی در جایی پژمرده شده اند، زیرا مبتکران آنها گیر کرده و دور شده اند. اینجاست که هوش مصنوعی می درخشد.

به طور مشابه، دستیاران محتوای هوش مصنوعی - حداقل به شکل امروزی - قرار نیست برای شما تحقیق کنند. آنها به شما کمک می کنند تا آنچه را که از تحقیقات خود آموخته اید را در یک مقاله، ایمیل یا پست به خوبی نوشته شده بسته بندی کنید. خبر خوب این است که زمانی که با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن محتوای خود صرفه جویی می کنید، می تواند برای تحقیقات عمیق تر برای تقویت محتوای محتوا صرف شود. تحقیق یا تجربه دست اول چیزی است که یک مقاله کم عمق و خلاصه را به مقاله ای از محتوا تبدیل می کند.

مزرعه محتوا را برای جدول تحریریه ترک کنید

من قبلاً در دانشگاه بوستون یک دوره نویسندگی تدریس می کردم. یکی از رایج ترین اشتباهاتی که در مقالات دیدم این بود که دانش آموزی به جای مطالعه اصلی، ویکی پدیا یا گوگل را به عنوان منبع یک مرجع خاص ذکر می کرد. من هنوز این رفتار را همیشه در نوشتن تجارت امروز می بینم. بازاریابان محتوا به جای منبع اصلی، Statistica یا وبلاگ دیگری را ذکر می کنند. در جمع آوری آمار، آنها ابتدا می نویسند و بعداً به جای شروع تحقیق، شواهدی را اضافه می کنند. این منجر به آمارهای انتخاب شده از گیلاس می شود که اغلب قدیمی هستند یا از یک مجموعه نمونه استفاده نادرست هستند.