دیو روگنموسر، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Jasper، آن را به خوبی در یک بیان کرده است گروه کاربری جاسپر چند روز قبل. او در پاسخ به پرسشهایی درباره هوش مصنوعی و بهروزرسانی جدید گوگل، نوشت: «اگر محتوای نوشتهشده با هوش مصنوعی شما کیفیت پایینی داشته باشد و به خوانندگان کمکی نکند، دچار مشکل میشود. اگر محتوای نوشتاری HUMAN شما کیفیت پایینی داشته باشد و به خوانندگان کمکی نکند، دچار مشکل می شود. چگونه مطمئن می شوید که ایمن هستید؟ خواننده مورد نظر خود را عمیقا بشناسید. محتوایی بنویسید که نیازهای آنها را برطرف کند و به سؤالات آنها پاسخ دهد.»
داشتن مشوق هایی مانند توزیع بهتر برای محتوای با کیفیت بالاتر به بالا بردن سطح استفاده بهتر از هوش مصنوعی مولد کمک می کند. استفاده از هوش مصنوعی به عنوان ابزاری در زمینه های خلاقانه هنوز در روزهای اولیه خود است. این لحظاتی است که در آن میتوانیم گرد هم آییم تا استانداردهایی را که میخواهیم ببینیم، شکل دهیم. استانداردها در طول زمان تکامل می یابند و بهبود می یابند، و با آنها، نمونه های جدیدی از اینکه چگونه هوش مصنوعی می تواند پتانسیل خلاق را باز کند، خواهیم دید.
چگونه از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای باکیفیت و اصلی استفاده کنیم
گوگل تلاش کرده است تا این تصور را که محتوای بیشتر مطمئن ترین مسیر برای ترافیک بیشتر است، از بین ببرد. تیم آنها در بهروزرسانی پس از بهروزرسانی مشخص کرده است که کیفیت، هدف، ساختار و قدرت بسیار بیشتر از حجم اهمیت دارد. با این حال، شرکتها همچنان محتوایی را تولید میکنند که انگار مسابقهای برای پوشش آخرین کلمه کلیدی است. برای تیپ «محتوای بیشتر»، هوش مصنوعی جذابیت آشکاری دارد. این به شما کمک می کند تا در تولید محتوا با کارایی بیشتری حرکت کنید، بنابراین جهش سختی نیست که فرض کنیم این بدان معناست که می توانید و باید به طور تصاعدی خروجی محتوای خود را افزایش دهید.
دلیلش این است: وقتی اینترنت مملو از محتوای ناخواسته باشد، هیچ کس برنده نمی شود. مانند خود اینترنت، هوش مصنوعی نیز فناوری است که می تواند برای بهبود اوضاع یا بدتر کردن اوضاع استفاده شود. انسان ها تصمیم می گیرند که کدام مسیر را طی کنیم. ما میتوانیم از اینترنت و هوش مصنوعی برای ایجاد چیزهای بیاهمیت استفاده کنیم. ما همچنین میتوانیم از آنها برای رفع موانع موجود در مسیر پتانسیل خلاقانه گسترده خود استفاده کنیم. فناوری یک توانمندساز است. ما باید نحوه استفاده از آن را انتخاب کنیم. در هر مقاله ای که می نویسیم و هر پیوندی که به اشتراک می گذاریم، باید از خود بپرسیم: آیا این قسمت از محتوا ارزش افزوده دارد یا فقط فضا را پر می کند؟
جدید در زمین موتورهای جستجو