راز رویکرد مشتری محور با بازگشت سرمایه سریعتر

جدید در زمین موتورهای جستجو

اینجاست که هوش مصنوعی وارد می‌شود. به متخصصان بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه به بازاریابی خود در میان جمعیت کمک کنید.

ثبت نام امروز برای “توصیه تخصصی: بازاریابی خود را در این فصل تعطیلات متمایز کنید” ارائه شده توسط Blueshift.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-the-secret-to-a-customer-centric-approach-with-faster-roi-388258برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


با تورم بالا و اعتماد مصرف‌کننده پایین، به‌علاوه اثرات طولانی‌مدت بحران زنجیره تأمین، هیچ‌کس نمی‌داند که در این فصل تعطیلات چه انتظاری داشته باشد. اما یک چیز مطمئن است: اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان موفق شود، باید از تجربیات مرتبط و مرتبط در هر تعامل با مشتری آماده باشید.