
با تورم بالا و اعتماد مصرفکننده پایین، بهعلاوه اثرات طولانیمدت بحران زنجیره تأمین، هیچکس نمیداند که در این فصل تعطیلات چه انتظاری داشته باشد. اما یک چیز مطمئن است: اگر میخواهید کسبوکارتان موفق شود، باید از تجربیات مرتبط و مرتبط در هر تعامل با مشتری آماده باشید.
اینجاست که هوش مصنوعی وارد میشود. به متخصصان بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه به بازاریابی خود در میان جمعیت کمک کنید.
ثبت نام امروز برای “توصیه تخصصی: بازاریابی خود را در این فصل تعطیلات متمایز کنید” ارائه شده توسط Blueshift.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/webinar-the-secret-to-a-customer-centric-approach-with-faster-roi-388258