راهنمای راه اندازی بهترین کمپین های خود

وقتی صحبت از تلویزیون متصل به میان می‌آید، نیازی نیست در جاده‌ای که کمتر سفر کرده‌اید، زمانی که پلی برای موفقیت وجود دارد، بروید.

جدید در زمین موتورهای جستجو

وبینار لپ تاپ خاکستری Ss 1920 800x450

تبلیغ‌کنندگان موفق قبلاً کار سختی را انجام داده‌اند که بفهمند یک استراتژی CTV متمرکز بر عملکرد برنده چگونه به نظر می‌رسد. MNTN به 25 درصد از تبلیغ‌کنندگان برتر در پلتفرم خود نگاه کرد و یک راهنما گردآوری کرد—بنابراین نیازی به بهینه‌سازی به تنهایی ندارید.

با ثبت نام و شرکت در آن بیشتر بدانید “Trust the Trail(blazers): راه اندازی بهترین کمپین CTV خود،” ارائه شده توسط MNTN.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/master-ctv-advertising-a-guide-to-launching-your-best-campaigns-428488