راهنمای یک بازاریاب PPC برای رسانه های خرده فروشی

اکثر مردم می دانند که آمازون، والمارت و اینستاکارت در وب سایت های خود مکان های جستجوی پولی دارند. با این حال، ممکن است در مورد مشارکت آنها در برنامه نویسی، نمایش، رسانه های اجتماعی و خرید گوگل ندانید.

بازاریابی خرده فروشی ریشه در داده های شخص اولی دارد که توسط شرکت ها در سه دهه گذشته جمع آوری شده است. این داده‌ها بازاریابان را قادر می‌سازد تا مشتریان را بهتر درک کنند، چگونه رفتار می‌کنند و شکلی از آنچه ما می‌دانیم بازاریابی خرده‌فروشی است را شکل داده است.

  • «فقط به این فکر کنید که مثلاً کروگر چقدر در مورد شما می‌داند اگر کسی هستید که به طور منظم از یک کروگر خواربار می‌خرید. شاید برنامه کارت وفاداری خود را با شماره تلفن خود شروع کرده باشید، که همچنان هر بار که چک می کنید، آن را وارد می کنید. خواه نه از طریق یک برنامه یا یک پایه خودخروجی، “مارستن گفت.
  • او گفت: «در خود صندوق، احتمالاً 20 سال است که آن شماره تلفن را وارد می‌کنید. بنابراین، حتی زمانی که در آن اوایل دهه 2000 پول نقد دریافت می‌کردید و یک بسته آدامس یا یک Twix خریداری می‌کردید، آن شماره تلفن را برای هر موردی وارد می‌کردید. خوب، از نظر فنی، این داده ها ما را به تبلیغات هدفمندتر برای چیزهایی که ممکن است واقعاً بخواهید، هدایت کرده است.

رسانه خرده فروشی اساساً نوعی جستجوی پولی است. هر کسب‌وکاری دارای نوعی پیشنهاد جستجوی پولی است که در آن می‌تواند تقاضای موجود را جمع‌آوری کند.

بازاریابان خرده فروشی این گزینه را دارند که تبلیغات خرید گوگل را از طریق Target Roundel خریداری کنند که در SERP های گوگل ظاهر می شود. مشتریانی که کلیک می کنند به تجربه target.com منتقل می شوند – اما این توسط شما تامین می شود.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


بازاریابان جستجوی پولی باید چه چیزهایی را بدانند؟

مارستن در ادامه درباره والمارت صحبت کرد که سال گذشته 3 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی داشت. این شرکت برنامه های بزرگی برای گسترش رسانه های خرده فروشی در آینده دارد و یک مزیت قابل توجه نسبت به رقبایی مانند فروشگاه های آمازون دارد.

  • او گفت: “این بیش از 4700 نقطه لمسی تنها در ایالات متحده است. به این فکر کنید که مردم چند وقت یکبار برای دریافت ملزومات مراجعه می کنند – من هر بار در خارج و داخل با قابلیت های دیجیتال خود آنجا خواهم بود.”

مارستن صحبت خود را با بیان چهار نکته کلیدی که می‌خواهد بازاریابان در مورد رسانه‌های خرده‌فروشی در نظر داشته باشند، به پایان رساند:

  • بسیاری از گزینه های مشابه: شباهت های زیادی از نظر اینکه چه کسی با چه کسی کار می کند وجود دارد.
  • کمی درهم ریخته: ما هنوز در حال ساختن هستیم و شباهت هایی با گوگل و مایکروسافت در مورد چگونگی ایجاد قابلیت هایشان وجود دارد.
  • مغازه ها. مغازه ها. مغازه ها: فرصت زیادی برای گره زدن باقی مانده است. به مقدار پولی که از طریق یک فروشگاه انجام می شود و قابلیت های بالقوه از دیدگاه تجربه در فروشگاه فکر کنید.
  • تقاطع PPC (Google و Microsoft) و رسانه های خرده فروشی را برای همپوشانی تماشا کنید: بهتر است باور کنید که وقتی صحبت از رسانه های خرده فروشی به میان می آید، آنها کنار گذاشته نمی شوند.


منبع: https://searchengineland.com/ppc-marketers-guide-retail-media-428579

مسرتن در مورد رابطه رسانه های خرده فروشی با گوگل افزود:

  • مانند مایکروسافت، اگر شما یک خرده‌فروش بودید و احتمالاً یک پشته گوگل داشتید که با مجموعه‌ای از قابلیت‌های مختلف در Google کار می‌کردید، می‌توانید ورود و فعال‌سازی یک برند در چندین کانال یا پلتفرم‌های مختلف را برای یک برند بسیار آسان کنید. اما همچنین، امیدوارم، در نهایت، به نقطه‌ای برسیم که در آن بینش‌ها به روشی قابل هضم و عملی ارائه شوند. من می‌توانم بگویم که ما هنوز روی آن کار می‌کنیم. این یک موج بزرگ است و ما همچنان ادامه می‌دهیم. !”

خوراکی های کلیدی

فروشگاه هنوز برای رسانه های خرده فروشی بسیار مهم است زیرا این بخش متفاوت از وب سایت های D2C عمل می کند.

  • “من به فروش در فروشگاه اهمیت می دهم، به فروش در قفسه اهمیت می دهم و به فروش در صندوق خودداری اهمیت می دهم زیرا به آن نقاط لمس دیجیتال اهمیت می دهم.” آنها به ما می گویند که چگونه می خواهیم با مشتری در ارتباط باشیم. و دوباره، “مارستن گفت

بنابراین می توانید اساساً با Target Roundel برای افزایش فروش در فروشگاه از طریق جستجوهای Google کار کنید تا بودجه بازاریابی خود را پر کنید. این یک انتخاب محبوب برای بسیاری از خرده فروشان بزرگ مانند Best Buy و Home Depot است، اما جزئیاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • محصولی که می فروشید باید در فروشگاه باشد.
  • در اواسط پرواز (فقط ماهانه) از طریق Roundel استفاده کنید.
  • فروش در فروشگاه گنجانده شده است.
  • می تواند مکمل یا رقابتی باشد.
  • “از نظر گزارش دهی یک دقیقه طول می کشد. اما شما در فروش فروشگاه قرار می گیرید. اگر شخصی موجودی محلی را جستجو کند، به فروشگاه می رود و آن را می خرند زیرا به صورت آنلاین می بینند که در انبار موجود است، آنها فقط به فروشگاه می روند. و آن را بخرید. و برای آن اعتبار دریافت خواهید کرد. بسیار جالب است. می توانم بگویم از نظر قابلیت ها و آنچه می تواند باشد به آن توجه داشته باشید. من بسیار هیجان زده هستم که نقشه راه آنها برای چه شکلی است. سال آینده.”

مارستن در توضیح اینکه چرا رسانه های خرده فروشی به سرعت تکامل یافته اند، گفت:

  • “اگر در 10 سال گذشته یا بیشتر برای گوگل یا مایکروسافت کار می کردید، احتمالا متوجه شده اید که تغییرات بزرگ زیادی وجود ندارد – برای مثال، ممکن است برخی از شما زمانی را به یاد بیاورید که گوگل نام شبکه محتوا را به شبکه نمایش تغییر داد. اینها تغییرات بسیار چشمگیری هستند که در طول زمان نسبت به تبلیغات دیجیتال رخ می دهند.
  • اکنون، وقتی صحبت از رسانه‌های خرده‌فروشی به میان می‌آید، ما هر شش ماه یا بیشتر یکی از این‌ها را تجربه می‌کنیم. بنابراین به این ترتیب است که با پیش‌روی همه چیز سریع پیش می‌آید و تغییر می‌کند و تغییر می‌کند.»

چرا در فروشگاه هنوز مهم است

این امر به ویژه در خرده‌فروشانی که اقلام ضروری روزمره را نگهداری می‌کنند صادق است و مسیری را برای بازدیدهای منظم چه آنلاین و چه آفلاین فراهم می‌کنند.

بازاریابان برای 30 سال در حال جمع‌آوری داده‌های مصرف‌کنندگان بوده‌اند و در این مدت، صنعت شاهد سه موج دیجیتال بزرگ بوده است.

  • اولین موج بزرگ تقریباً در سال 2002 زمانی که Google Ads همراه با محصولات مشابه از شرکت هایی مانند مایکروسافت و یاهو شروع به انتشار کرد. 14 سال طول کشید تا غول های فناوری به 30 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی برسند.
  • موج بزرگ دوم در سال 2008 با ظهور رسانه های اجتماعی شروع به جلب توجه کرد. برندهایی مانند متا، توییتر و ردیت 11 سال طول کشید تا 30 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی به دست آورند.
  • موج سوم در سال 2016 با ورود رسانه های خرده فروشی آغاز شد. این بخش تنها پنج سال طول کشید تا به هدف 30 میلیارد دلاری برسد.
اسکرین شات 2023 06 23 در 14.07.59 800x444

با این حال، رسانه های خرده فروشی با جستجوی پولی تفاوت دارند به این معنا که به دو دسته در محل و خارج از سایت تقسیم می شوند:

  • در سایت
    • جستجوی حمایت شده (تبلیغات محصول)
    • نمایش بنرها
    • مرور، صفحات دسته بندی
    • کوپن
    • ارائه می دهد
  • خارج از سایت
    • نمایش برنامه ای (به طور ایده آل از طریق یک شبکه انتخاب شده)
    • رسانه های اجتماعی
    • ایمیل / خبرنامه
    • پیامک / اعلان های فشار
    • Google Shopping PLAs
    • OTT

بازاریابی خرده فروشی چگونه کار می کند؟

الیزابت مارستونمعاون خدمات استراتژیک بازرگانی در شرکت بازاریابی Tinuiti، بینش خود را در مورد چشم انداز رسانه خرده فروشی سال 2023 و همه موارد ضروری در جلسه خود در SMX Advanced به اشتراک گذاشت.

درک این موضوع برای بازاریابان PPC بسیار مهم است زیرا رسانه‌های خرده‌فروشی (معروف به رسانه تجارت) مشتریان را به سمت سایت‌های خرده‌فروشی سوق می‌دهند که می‌توانند چندین برند و کالا را در یک معامله انجام دهند.

رسانه‌های خرده‌فروشی نیز به روش‌های زیر با گوگل همکاری نزدیکی دارند که مایکروسافت از آن عقب نمانده است:

  • سخت افزار: Pixel and Nest.
  • فعال سازی: DV360، YouTube، Google Ads و SA360.
  • اتوماسیون / تحقیق: Bard and Trends.
  • بینش: Google Analytics و Looker.
  • داده ها: Google Cloud and Pair.
  • CDP: پلتفرم های داده های مشتری و Google Cloud.

رسانه خرده فروشی چندین اتصال به مایکروسافت دارد، از جمله:

  • سخت افزار: صفحه نمایش در فروشگاه و ایکس باکس
  • فعال سازی: IQ، Microsoft Ads، Xander و Netflix را ارتقا دهید
  • اتوماسیون / تحقیق: ChatGBT
  • بینش: PowerBI
  • داده ها: لاجوردی / پروژه اوکس
  • CDP: بینش مشتری Dynamics 365