
انتشار: شهریور 01، 1401
بروزرسانی: 18 تیر 1404
بروزرسانی: 18 تیر 1404
رد کردن 4 افسانه حریم خصوصی داده مصرف کننده که بازاریابان را عقب نگه می دارد
از اینجا به ضبط دسترسی پیدا کنید.
BlueConic، پلتفرم پیشرو داده های مشتری خالص، داده های شخص اول شرکت ها را از سیستم های متفاوت آزاد می کند و در هر کجا و هر زمان که برای تغییر روابط با مشتری و رشد کسب وکار لازم باشد، قابل دسترسی است. بیش از 300 شرکت از BlueConic برای یکسان کردن داده ها در پروفایل های فردی و ماندگار استفاده می کنند و سپس آن را در نقاط ارتباطی مشتری و سیستم ها در حمایت از طیف گسترده ای از ابتکارات متمرکز بر رشد، از جمله هماهنگ سازی چرخه عمر مشتری، مدل سازی و تجزیه و تحلیل، محصولات و تجربیات دیجیتال، فعال می کنند. کسب درآمد مبتنی بر مخاطب و موارد دیگر.