رد کردن 4 افسانه حریم خصوصی داده مصرف کننده که بازاریابان را عقب نگه می دارد


چهار سال پس از راه‌اندازی GDPR و یک سال پس از انتشار شفاف‌سازی ردیابی اپلیکیشن اپل، بازاریابان هنوز با واقعیت اولین دوره حفظ حریم خصوصی دست و پنجه نرم می‌کنند، زیرا «بهترین شیوه‌های» بازاریابی دهه گذشته را تغییر داده و سطحی را در معرض نمایش قرار می‌دهد. از عدم قطعیت

در این وبینار درخواستی، کوری مونچباخ، مدیر اجرایی و رئیس BlueConic، توسط تحلیلگر Forrester و سخنران مهمان، استفانی لیو همراه شد تا 4 افسانه حریم خصوصی داده های مصرف کننده را که بازاریابان را عقب می اندازند، از بین ببرند.

ارائه شامل موارد زیر است:

  • طیف ترجیحات مصرف کننده در مورد حریم خصوصی داده های آنها
  • آنچه می توانید در مورد عملیات بازاریابی خود برای تطبیق تغییر دهید
  • چگونه بازاریابان از یک پلت فرم داده مشتری (CDP) برای حمایت از تبادل ارزش متقابل بین تجارت و مصرف کننده استفاده می کنند

از اینجا به ضبط دسترسی پیدا کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

BlueConic، پلتفرم پیشرو داده‌های مشتری خالص، داده‌های شخص اول شرکت‌ها را از سیستم‌های متفاوت آزاد می‌کند و در هر کجا و هر زمان که برای تغییر روابط با مشتری و رشد کسب‌وکار لازم باشد، قابل دسترسی است. بیش از 300 شرکت از BlueConic برای یکسان کردن داده ها در پروفایل های فردی و ماندگار استفاده می کنند و سپس آن را در نقاط ارتباطی مشتری و سیستم ها در حمایت از طیف گسترده ای از ابتکارات متمرکز بر رشد، از جمله هماهنگ سازی چرخه عمر مشتری، مدل سازی و تجزیه و تحلیل، محصولات و تجربیات دیجیتال، فعال می کنند. کسب درآمد مبتنی بر مخاطب و موارد دیگر.


منبع: https://searchengineland.com/debunking-the-4-myths-of-consumer-data-privacy-that-are-holding-marketers-back-387226