رد کردن 4 افسانه حریم خصوصی داده مصرف کننده که بازاریابان را عقب نگه می دارد

BlueConic، پلتفرم پیشرو داده‌های مشتری خالص، داده‌های شخص اول شرکت‌ها را از سیستم‌های متفاوت آزاد می‌کند و در هر کجا و هر زمان که برای تغییر روابط با مشتری و رشد کسب‌وکار لازم باشد، قابل دسترسی است. بیش از 300 شرکت از BlueConic برای یکسان کردن داده ها در پروفایل های فردی و ماندگار استفاده می کنند و سپس آن را در نقاط ارتباطی مشتری و سیستم ها در حمایت از طیف گسترده ای از ابتکارات متمرکز بر رشد، از جمله هماهنگ سازی چرخه عمر مشتری، مدل سازی و تجزیه و تحلیل، محصولات و تجربیات دیجیتال، فعال می کنند. کسب درآمد مبتنی بر مخاطب و موارد دیگر.


منبع: https://searchengineland.com/debunking-the-4-myths-of-consumer-data-privacy-that-are-holding-marketers-back-387226

چهار سال پس از راه‌اندازی GDPR و یک سال پس از انتشار شفاف‌سازی ردیابی اپلیکیشن اپل، بازاریابان هنوز با واقعیت اولین دوره حفظ حریم خصوصی دست و پنجه نرم می‌کنند، زیرا «بهترین شیوه‌های» بازاریابی دهه گذشته را تغییر داده و سطحی را در معرض نمایش قرار می‌دهد. از عدم قطعیت

درباره نویسنده

ارائه شامل موارد زیر است:

  • طیف ترجیحات مصرف کننده در مورد حریم خصوصی داده های آنها
  • آنچه می توانید در مورد عملیات بازاریابی خود برای تطبیق تغییر دهید
  • چگونه بازاریابان از یک پلت فرم داده مشتری (CDP) برای حمایت از تبادل ارزش متقابل بین تجارت و مصرف کننده استفاده می کنند

در این وبینار درخواستی، کوری مونچباخ، مدیر اجرایی و رئیس BlueConic، توسط تحلیلگر Forrester و سخنران مهمان، استفانی لیو همراه شد تا 4 افسانه حریم خصوصی داده های مصرف کننده را که بازاریابان را عقب می اندازند، از بین ببرند.

از اینجا به ضبط دسترسی پیدا کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو