یک مکان بسیار جذاب تر از استوری ها یا فید خبری با کسری از هزینه.
در حالی که TikTok میتواند برای برندها بسیار مؤثر باشد، اما متوجه شدیم که برای برخی از دیگران مؤثرتر است. با این حال، این پلتفرم در حال ساخت ابزارهایی برای کمک به تبلیغ کنندگان B2B است، از جمله موارد زیر:
- هدف گذاری هشتگ: برای اولین بار، میتوانیم با هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاصی که کاربران جستجو یا برچسبگذاری کردهاند، از قدرت هدف جستجو و ویدیو استفاده کنیم.
- رهبری کمپین ژنرال: اصطکاک را با اجازه دادن به کاربران برای تبدیل مستقیم از یک تبلیغ به CRM شما با حداکثر نظرسنجی از 10 سوال کاهش دهید.
- طول ویدیو: مدت زمان ارگانیک نسبت به 1 دقیقه اوایل امسال به 3 دقیقه افزایش یافته است، و من معتقدم که 10 دقیقه جهش بعدی خواهد بود زیرا TikTok به دنبال ثبت زمان طولانی تری است، جایی که YouTube در حال حاضر تاج را در اختیار دارد.
- اینفلوئنسرها: در حالی که یک محصول خاص نیست، این یک تاکتیک است که ما آن را یک مزیت واضح دیدهایم. استفاده از یکپارچه سازی محصول با یک تأثیرگذار با دنبال کنندگان جمعیتی هدف شما می تواند برای B2B کارساز باشد.
پرش از روند ویدیویی در مقابل ایجاد یک تبلیغ جذاب
هنگام هدف قرار دادن مدیران، میتوانیم فرض کنیم که این افراد پرمشغله لزوماً در TikTok نیستند، اما کسانی که پیامهای کلیدی را به این مدیران منتقل میکنند (شرکها، دستیاران، مدیران) کسانی هستند که این نوع پیامها را به تصمیمگیرنده منتقل میکنند.
هر سال سعی می کنم به با ارزش ترین تاثیر در فضای تبلیغاتی خود فکر کنم. برای سالها، من همیشه پاسخ YouTube TrueView Skippable Ads را دریافت کردهام. درست است، زیرا تا زمانی که کاربر 30 ثانیه از یک تبلیغ را تماشا نکند، برای کاربر پولی پرداخت نمیکنید (یا اگر ویدیو کوتاهتر باشد، آن را تکمیل یا درگیر میکند).
برای اکثر برندها، ما حلقهها را اجرا میکنیم، زیرا متوجه میشویم که مخاطبان به اشتراک گذاشتن، نظر دادن یا ذخیرهسازی بیشتر از کلیک کردن روی آنها تمایل دارند، رفتار جدیدی که از فید خبری به داستانها تغییر کرده و اکنون به چرخش درآمده است.
ویدئوهای عمودی را در استراتژی تبلیغاتی خود به حداکثر برسانید
بیایید برخی از استراتژیها، پرسشها و افکار کلیدی ارائه را دوباره مرور کنیم.
ظهور ویدیوهای عمودی
استفاده از TikTok برای B2B یک نگرانی رایج برای بازاریابان است. آیا واقعاً می تواند مؤثر باشد، به ویژه در هنگام هدف قرار دادن مدیران؟
هدف گذاری هشتگ کار می کند، اما ما مقیاس پذیری محدودی پیدا می کنیم، به خصوص در مورد مارک های B2B.
اگر بودجه دارید، باید سعی کنید هر دو را آزمایش کنید تا تاثیر آن را درک کنید. در اینجا هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد، من فقط از بهترین قضاوت خود استفاده می کنم.
تبلیغات ویدیویی عمودی روشی قدرتمند برای کسبوکارها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود ارائه میدهد.
با این حال، اخیراً نظرم را تغییر داده ام. من متقاعد شدهام که امروزه ویدیوی عمودی با ارزشترین تأثیر در وب است.
زمان طولانی تری که صرف می شود می تواند به دلیل تماشای تمام محتوای دیگر از برگه اشتراک یا جستجو، بنابراین به صورت کوتاه از برگه اصلی، توسط کاربر و وضعیت ذهنی در داستان باشد.
TikTok
با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که مؤثرترین رویکرد به اهداف خاص یک کسب و کار و مخاطبان هدف بستگی دارد، که می تواند نقش مهمی در به حداکثر رساندن تأثیر ویدیوی عمودی داشته باشد.
تماشا کنید: 3 روند بازاریابی ویدئویی نوآورانه برای سال 2023 و بعد از آن
پاسخ کوتاه بله است.” با این حال، پاسخ طولانی شامل برخی نکات ظریف است.
این برای هر کسی که در حال حاضر تبلیغات YouTube را اجرا می کند ضروری است. شاهد تعامل قوی، میانگین نرخها (CPM/CPV)، اما زمان تماشای طولانیتر هستیم.
یکی دیگر از سؤالات کلیدی مخاطبان در طول ارائه این بود که “آیا بهتر است از یک روند ویدیویی پرش کنید یا یک تبلیغ قانع کننده ایجاد کنید” از منظر ویدیویی.
آینده تبلیغات در کوتاه مدت ویدیوی عمودی است. بنابراین، نگاه عمیق تر به فرصت های پلت فرم برای این مکان ها بسیار مهم است.
از زمان ارائه، تیم Variable.Media و من توانستهایم چند مطالعه موردی دیگر تولید کنیم و دادههای مخصوص این مکانهای عمودی را جمعآوری کنیم.
شورت یوتیوب
در زیر ویدیوی کامل ارائه SMX Next من است.
در دنیای امروز، تبلیغات ویدیویی موثرترین راه برای کسب و کارها برای دستیابی به مخاطبان هدف و تبلیغ محصولات یا خدمات خود است.
بنابراین، من فکر نمیکنم که TikTok برای مؤثر بودن نیازی به ضربه زدن به هدف داشته باشد. در عوض، خلاقیت، پیامرسانی و محصول باید مخاطبان هدف را برای انجام اقدام جذب کند – برای یادگیری بیشتر و عمیقتر کردن تأثیر برای برداشتن گام بعدی از نردبان بالا رفتن به مدیران اجرایی.

در طول ارائه SMX Next من، سه گرایش نوآورانه برای ویدیو را بررسی کردیم که به ایجاد گفتگوی عمیقتر در مورد نقش دادهها و تجزیه و تحلیلها، همراه با هدفگیری و بهینهسازی کمک کرد.
ویدئو فرصتی منحصر به فرد برای دستیابی به طیف گسترده ای از مخاطبان در پلتفرم ها ایجاد می کند و در عین حال نرخ تعامل و تبدیل را افزایش می دهد.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/top-video-marketing-trends-392033