چرا ما اهمیت می دهیم: این بهروزرسانی بر حسابهای Google Ads همه بازاریابهایی که هنوز از این مدلهای انتساب استفاده میکنند، تأثیر میگذارد. با حرکت رو به جلو، نظارت بر هر مدلی که آخرین کلیک نباشد دشوارتر خواهد بود زیرا هر بازاریاب فرمولهای انتساب مبتنی بر دادههای متفاوتی دارد.
- «در گذشته، میتوانستید از خطی استفاده کنید و به هر لمس اعتبار یکسانی بدهید. شما دیگر قادر به انجام این کار نخواهید بود. هیچ تاثیری بر آخرین لمس نخواهد داشت، زیرا هنوز در دسترس است. اما یافتن برخی از اطلاعات اولیه بسیار مبهمتر خواهد بود، زیرا دیگر راهی برای دیدن فرمولهایی که امتیازهای انتساب را محاسبه میکنند وجود نخواهد داشت.
درباره نویسنده