مطابق با بیزینس اینسایدر، Deanna Giulietti خالق سبک زندگی با اطراف است 1.7 میلیون دنبال کننده در TikTok Giuletti اکنون محتوا را در TikTok و Instagram Reels ایجاد می کند که از آنها برای کسب درآمد استفاده می کند. خالق به Insider گفت که بسته به زمان سال به طور متوسط \u200b\u200b10 تا 15 قرارداد اسپانسر در ماه امضا می کند و سال گذشته فقط از معاملات برندها 535000 دلار به دست آورد که شامل 126000 دلار در ماه نوامبر به لطف فشار تعطیلات بود.
الگویی از سازندگان ناراضی. از زمانی که پلتفرم متعهد شد در یک دوره سه ساله مجموعاً ۱ میلیارد دلار بپردازد، سازندگان متعددی وجود داشته اند که از TikTok به دلیل پرداخت های کم انتقاد کرده اند. در واقعیت، سازندگانی مانند هنک گرین ادعا می کنند که به ازای هر هزار بازدید ویدیو بین ۰.۰۲ تا ۰.۰۳ دلار دستمزد دریافت می کنند. برای درک این موضوع، سازندگان یوتیوب ادعا می کنند که به ازای هر هزار بازدید، تقریباً 1 دلار دستمزد دریافت می کنند.
- در سال 2021 کوین یاتسوشیرو ویدیویی در TikTok ایجاد کرد که با بیش از 3 میلیون بازدید در فضای مجازی منتشر شد. او فقط 12.50 دلار دستمزد گرفت.
- آلیشیا تراوین ویدیویی را در سال 2021 منتشر کرد که 1.8 میلیون بازدید داشت. او حدود 10 دلار دستمزد گرفت.
- نیکی آپوستولو یک TikToker با 145000 دنبال کننده است. او حدود 3 ویدیو در روز پست می کند که هر کدام حدود 2 تا 3 میلیون بازدید دارند. او به طور متوسط \u200b\u200bحدود 20 تا 30 دلار در ماه درآمد دارد.
- جیمی دونالدسون یکی از برترین سازندگان TikTok است که بیش از 32 میلیون طرفدار در این پلتفرم دارد. در ژانویه او فقط 25.10 دلار درآمد داشت.
انجام معاملات حمایت از برند. گزینه دیگر برای سازندگان TikTok این است که مستقیماً با مارک های بزرگ برای معاملات حمایت مالی کار کنند. سازندگانی مانند Vi Luong که 1 میلیون دنبال کننده دارد، از طریق حمایت های مالی تا 32000 دلار در ماه درآمد کسب کرده اند.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو