لولک گفت که مدیران باید تبدیل های میکرو را دنبال کنند.
در زیر ویدیوی کامل از ارائه SMX Next Lolk را مشاهده می کنید.
درباره نویسنده
موارد استفاده برای تخصیص مقدار به تبدیل های میکرو به شرح زیر است:
سفر طولانی مشتری، جایی که مصرف کنندگان 3-6 هفته طول می کشد تا خرید کنند.
ارزش متوسط سفارش بالا، مانند تشک و صندلی های اداری با کیفیت بالا
ردیابی میکرو تبدیل ها و تخصیص یک مقدار به آن ها. خواه از ویژگی چت استفاده می کنند یا روی نظرات کلیک می کنند
ROAS ترکیبی
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
مواقعی وجود دارد که سود را افزایش می دهید اما درآمد شما همچنان پایین است. اما با نگاه کردن به دادههای بکاند، میتوانید ببینید کدام محصولات پرفروشترین، بالاترین نرخ تبدیل یا بیشترین کلیک را داشتهاند.
لولک گفت: «ما باید تا آنجا که ممکن است سیستم را با دادههای بیشتری تغذیه کنیم و سپس از روشهای دیگر برای تعریف انتساب استفاده کنیم. «آنچه در تبلیغات گوگل می بینیم نباید چیزی باشد که شما واقعاً برای تعیین اینکه آیا برای ما خوب است یا خیر، به عنوان سودآور یا نه، استفاده می کنید. بخش دوم اطمینان از این است که دادههایی که در واقع به موتور وارد میکنیم نیز با اهداف برابری میکنند.»
تجزیه و تحلیل
غذا دادن به جانور به معنای دادن هر چه بیشتر داده است. این شامل:
ردیابی سمت سرور
تبدیل های پیشرفته
دادن هر چه بیشتر به الگوریتمها داده
ROAS ترکیبی شامل خرج و بازده برای گوگل، فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، مایکروسافت و هر پلتفرم تبلیغاتی دیگری است که در آن کمپینها را اجرا میکنید.
ROAS منفی
در واقع، تجزیه و تحلیل باید حدود 99٪ از داده های پشتیبان شما برابر باشد. توصیه Lolk: تبدیل های پیشرفته دریافت کنید
تبدیل های میکرو
این امکان استفاده کارآمدتر از زمان را فراهم میکند و در عین حال بازده سرمایهگذاری بالاتری را از طریق پیامهای هدفمند که در طول زمان با مشتریان بالقوه طنینانداز میشود، فراهم میکند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
لولک گفت که برندها و تبلیغکنندگان باید با ROAS منفی برای برخی محصولات در دستههای خاص راحت باشند تا بتوانند سود را به حداکثر برسانند و مشتریان جدید را متعادل کنند.
برای محاسبه ROAS ترکیبی، کل درآمد خود را می گیرید و آن را بر هزینه کل خود در همه پلتفرم ها تقسیم می کنید.
اندرو لولک، بنیانگذار SavvyRevenue، در ارائه SMX Next خود، آنچه را که لازم است تیمهای بازاریابی تجارت الکترونیک داخلی برای پیادهسازی دادههای لازم برای کارآمدی الگوریتمهایشان، انجام دهند و اطمینان حاصل کند که دادههایی که ما در واقع به آن وارد میکنیم، میپردازد. موتور نیز با اهداف برابر است.
غذا دادن به جانور
بیشتر از آژانسها یا فریلنسرها، تیمهای بازاریابی داخلی تجارت الکترونیک تمایل بیشتری به دادهها دارند و آنها را به واسطهای عالی بین آن دادهها و کمپینهایی که مدیریت میکنند تبدیل میکند.
هنگامی که تمام این تبدیلهای میکرو را که میخواهید ردیابی کنید، فهمیدید، باید یک مقدار را تعیین کنید. دلیلی که میخواهید یک مقدار را اختصاص دهید این است که مگر اینکه نوعی از مقادیر تبدیل را به این تبدیلهای خرد قرار دهید، نمیتوانید از آن برای خرید استفاده کنید زیرا نمیتوانید CPA هدف را انجام دهید یا تبدیلها را به حداکثر برسانید یا استراتژیهای پیشنهاد ارزش تبدیل را به حداکثر برسانید. “
موارد استفاده کنید
می توانید از آن داده ها برای ایجاد امتیاز محصول سفارشی استفاده کنید و به شما امکان می دهد آنها را اولویت بندی کنید.
تماشا کنید: تغذیه دادهها به اتوماسیون: سس مخفی تیمهای داخلی به Google Ads
در عوض، تمرکز شما باید بر روی صندلی کاپیتان باشد. یک مینی مدیر یا رهبر تیم شوید. به منظور بهینه سازی حساب ها، باید به تغذیه داده های مناسب در الگوریتم توجه شود.
بازاریابان PPC باید روی چه چیزی تمرکز کنند؟ به گفته لولک، نه پیشنهاد دستی، کلمات کلیدی و قوانین.
بینش دقیق و به موقع از پلتفرم های تجزیه و تحلیل یا سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند به بازاریابان کمک کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد نحوه بهترین تخصیص منابع هنگام خودکارسازی وظایف (به عنوان مثال، توالی ایمیل، استراتژی های تقسیم بندی) اتخاذ کنند.