هنگامی که تمام این تبدیلهای میکرو را که میخواهید ردیابی کنید، فهمیدید، باید یک مقدار را تعیین کنید. دلیلی که میخواهید یک مقدار را اختصاص دهید این است که مگر اینکه نوعی از مقادیر تبدیل را به این تبدیلهای خرد قرار دهید، نمیتوانید از آن برای خرید استفاده کنید زیرا نمیتوانید CPA هدف را انجام دهید یا تبدیلها را به حداکثر برسانید یا استراتژیهای پیشنهاد ارزش تبدیل را به حداکثر برسانید. “
موارد استفاده کنید
لولک گفت: «ما باید تا آنجا که ممکن است سیستم را با دادههای بیشتری تغذیه کنیم و سپس از روشهای دیگر برای تعریف انتساب استفاده کنیم. «آنچه در تبلیغات گوگل می بینیم نباید چیزی باشد که شما واقعاً برای تعیین اینکه آیا برای ما خوب است یا خیر، به عنوان سودآور یا نه، استفاده می کنید. بخش دوم اطمینان از این است که دادههایی که در واقع به موتور وارد میکنیم نیز با اهداف برابری میکنند.»
تجزیه و تحلیل
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.