در عوض، تمرکز شما باید بر روی صندلی کاپیتان باشد. یک مینی مدیر یا رهبر تیم شوید. به منظور بهینه سازی حساب ها، باید به تغذیه داده های مناسب در الگوریتم توجه شود.
بینش دقیق و به موقع از پلتفرم های تجزیه و تحلیل یا سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند به بازاریابان کمک کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد نحوه بهترین تخصیص منابع هنگام خودکارسازی وظایف (به عنوان مثال، توالی ایمیل، استراتژی های تقسیم بندی) اتخاذ کنند.
لولک گفت: «ما باید تا آنجا که ممکن است سیستم را با دادههای بیشتری تغذیه کنیم و سپس از روشهای دیگر برای تعریف انتساب استفاده کنیم. «آنچه در تبلیغات گوگل می بینیم نباید چیزی باشد که شما واقعاً برای تعیین اینکه آیا برای ما خوب است یا خیر، به عنوان سودآور یا نه، استفاده می کنید. بخش دوم اطمینان از این است که دادههایی که در واقع به موتور وارد میکنیم نیز با اهداف برابری میکنند.»
تجزیه و تحلیل
این امکان استفاده کارآمدتر از زمان را فراهم میکند و در عین حال بازده سرمایهگذاری بالاتری را از طریق پیامهای هدفمند که در طول زمان با مشتریان بالقوه طنینانداز میشود، فراهم میکند.
بیشتر از آژانسها یا فریلنسرها، تیمهای بازاریابی داخلی تجارت الکترونیک تمایل بیشتری به دادهها دارند و آنها را به واسطهای عالی بین آن دادهها و کمپینهایی که مدیریت میکنند تبدیل میکند.
اندرو لولک، بنیانگذار SavvyRevenue، در ارائه SMX Next خود، آنچه را که لازم است تیمهای بازاریابی تجارت الکترونیک داخلی برای پیادهسازی دادههای لازم برای کارآمدی الگوریتمهایشان، انجام دهند و اطمینان حاصل کند که دادههایی که ما در واقع به آن وارد میکنیم، میپردازد. موتور نیز با اهداف برابر است.
غذا دادن به جانور
برای محاسبه ROAS ترکیبی، کل درآمد خود را می گیرید و آن را بر هزینه کل خود در همه پلتفرم ها تقسیم می کنید.
ROAS ترکیبی شامل خرج و بازده برای گوگل، فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، مایکروسافت و هر پلتفرم تبلیغاتی دیگری است که در آن کمپینها را اجرا میکنید.
ROAS منفی
درباره نویسنده